• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trondheim-Arlanda

ATC

ScanFlyer Blue
Nu när Wideroe lämnat över till Coast på Torp, hur går det på den nya rutten? Någon som vet!? Coast verkar ju klara sig bra !

Replying to Topic 'Trondheim-Arlanda'

<Fulle fly i dag TRD-ARN>
Hva med "F" Trøndere med og uten bart?
Var det i dag Cedlind skulle reise?:sarc
mvh

Tror ni många flyger vidare till EWR, ORD och Bangkok eller ?
Perfekt linje för alla Stockholmare å se lite toppfotboll på Lerkendal :up:

HVis stockholmerene skal se toppfotball, så vil jeg heller anbefale Flynordic sin direkterute fra Stockholm til Bergen og så en tur til Brann stadion. :spin:

Originally posted by SK384

HVis stockholmerene skal se toppfotball, så vil jeg heller anbefale Flynordic sin direkterute fra Stockholm til Bergen og så en tur til Brann stadion. :spin:

Er ikke helt enig i det nei.......;)

Originally posted by 1944vintage

mvh
Jeg reiste på søndagen som var.. 1. flyvning ned og 2. flyvning opp..

Originally posted by Cedlind

Originally posted by 1944vintage

mvh

Var du full?

Originally posted by Concorde

Var du full?

Mja.. full var jeg ikke, men sjampis på begge turene og noen pils i Sky City gjorde jo sitt, så helt edru var jeg nok ikke.

:cheers:

Originally posted by MD11

Var det bra med pax ombord Cedlind?
Tja.. satt på 2B ned, så da fikk jeg ikke helt store inntrykket, men inbiller meg at det var godt over halvfullt.. 35-40 kanskje..

Opp så var vel kjerra maks halvfull..

Som en liten avsporing så kan det også nevnes at Q300 ikke er mye Quiet, dog var det noe stillere på 11D enn på 2B, så jeg må nok støtte opp om de som mener at det er best å sitte en bit bak i Dashen.

Originally posted by MD11

Var det bra med pax ombord Cedlind?
Tja.. satt på 2B ned, så da fikk jeg ikke helt store inntrykket, men inbiller meg at det var godt over halvfullt.. 35-40 kanskje..

Opp så var vel kjerra maks halvfull..

Som en liten avsporing så kan det også nevnes at Q300 ikke er mye Quiet, dog var det noe stillere på 11D enn på 2B, så jeg må nok støtte opp om de som mener at det er best å sitte en bit bak i Dashen.

NVS system var sikkert ute av drift......

Har hatt noen turer med Dash8-300 med en stor Q på siden og er enig i at effekten synes overdrevet (kanskje en ide erstatte den store Q'en med en liten q istedet? ;) ) . Tror det mest effektive støydempingstiltaket er å sette seg bak i flyet.

Originally posted by Jörgen

Har du missat att Rosenborg inte spelar i CL nästa år? :)

Originally posted by peraARN

Originally posted by Jörgen

Har du missat att Rosenborg inte spelar i CL nästa år? :)
Hva er dette for noe merkelig? Rosenborg? CL? :lol

Originally posted by SK384

Toppfotball for Stockholmere? Det finnes såvidt ikke meg bekjent noen direkterute mellom STO og KRS. :spin:

uten å gi noen detaljer kan jeg si at ruten går bra - flere og flere oppdager den i Trønderlag iallefall - utfordringen blir å gjøre ruten kjent i Sverige. Ruten er bl.a. et veldig bra utgangspunkt for dem som vil ta båten til Finland eller Åland (eller Mummidalen) fra Stockholm. Tok den selv på søndag i forbindelse med åpningen (sorry Cedlind, men selv om du fløy den første, var det den andre turen som var den offisielle åpningsturen), og det tok under to timer fra Værnes til Stockholm sentrum! Utrolig bra!

Originally posted by CK
sorry Cedlind, men selv om du fløy den første, var det den andre turen som var den offisielle åpningsturen
Ingenting å beklage for.. skulle være med på første fly jeg :)

Back