God onsdagsmorgen

Ståle

Amatør
Frokosten er akkurat fortært, solen skinner ute så shortsen benyttes i dag også i godt selskap av noe kortermet. Vi gikk over til sommertid på jobb for et-par uker siden så allting er ganske greit for tiden på ettermiddagene. ;)

Nyt sola, dere som kan!

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus!

Trøtt.no er vel det man kan si på morgenkvisten. Men det gjør ikke noe, det er sol ute, og det er varmt! :)

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God morgen fra SVG! Sola skinner, og alle hjerter gleder seg!

Rolig i trafikkbildet, enn så lenge så har alt gått på rute ;)

Nå skal en STOR kopp kaffe nytes - før det blir Løgnaslaget på Stavangeren ikveld! Store barn - små gleder :)

God morgen – moderat trøtt etter en moderat tur ut i med madam går.. Klokken 2200 var batteriet flatt etter en hektisk 11 timers på kontoret etterfulgt av en slitsom svømmetur.

Fin dag på kontoret i dag og grilling i hagen på kvelden.

Er farlig nærme og booke en helg i Delhi i slutten av juli – svært hyggelige priser på hotell der borte, samt overkommelige priser på EK sin 772LR

Nyt..

God morgen, her er det strååålende vær, men det hjelper lite når det blir en laaang dag på jobb

Morn frå sola i Trondheim!

I dag er det varmt, og eg skal på tur. To nye flytypar og (to nye flyselskap, delvis) skal fangast. SAAB 2000 med Braathens Regional (eller Golden air?) frå TRD til ARN, og 717 med Blue1 til Helsinki. Der har eg heller aldri vore, så dette blir spennande. Retur på fredag. Skal bu på Raddison Blue Espoo, håpar det er bra greier også... Trur eg kjem til å få med meg litt finsk (student)-kultur, det kan bli artig!

Ha ein fin dag!

Stuptrøtt morgen fra det Sørlandske!

Her plasker regnet ned, og på vei til jobb kunne jeg se et digert boretsslag flytte inn på havna her i KRS. Independence of the Seas het det. Regner med Ståle fikser bilder av henne i Oslo i morgen, så slipper jeg å ut i regnværet.

Ble en laaaang dag i går med tur til Danmark sjøveien. Var ikke hjemme før nesten 1 og i seng til 2 og stuptrøtt da klokka ringte. Tror jeg vil sove lunsj i dag.

I ettermiddag venter skoleaksjon for fattige barn i Bangladesh på skolen til Jr fra 17-19 deretter styremøte fra kl 19. Så gjør man ikke noe mer galt i dag. Må huske å få levert noen lottokuponger. En storgevinst hadde passet nokså greit inn i dag.

Nå må jeg gå å drite! Snakkes!! ;)

BF:cool2

God morgen fra Odense. Blir å trylle i seg litt morgenmad før nesa rettes mot verdens navle - Skive - der man skal blære om seg for noen tapre frivillige i kveld.

En fin dag ønskes!

God formiddag!

Litt sliten etter en fantastisk Beyoncékonsert i går.

SK358 og litt jobbing i TRD står for tur etterhvert.

Ha en god dag!

God dag fra Mumbai. Her er det varmt og det sedvanlige indiske kaoset. Overraskende pigg selv om det ikke ble så mange timer søvn på flyet hit, og jeg dro rett fra flyplassen til møter her i Mumbai. Et møte igjen her før det blir å bevege seg noen timer inn i landet til Pune......noe sier meg jeg kommer til å slokne i bilen. Ha en fin dag

Trallallatjohei! Her går det fortsatt i rosa enhjøninger og andre morsomme vesner. Morro med dop, gitt! Ikke fullt så vondt i munnen, men fortsatt ikke reiseklar. Gjør et forsøk på lørdag, tenker jeg.

God trøtt ettermiddag..

T/R Trondheim - Malta på 2 dager anbefales ikke, om man ikke vil bli usannsynlig trøtt da.. hehe :) Brukte 11 timer ned mandag og 11 timer hjem tirsdag...

Reisefri en hel uke før USA venter og skal prøve å nyte finværet her hjemme i mellomtiden. :) Er jo faktisk over 20 grader! :) :)

Ha en fin ettermiddag folkens!

Kim

God formiddag fra et regntungt Florida! Siste papirarbeid avsluttes på jobb etter 2 år med studier og jobb i Florida, før Swiss tar meg hjem til Oslo via Zurich i ettermiddag i hhv sete 8A/1D.

Ha en fin dag! :)

God ettermiddag, tilbake i Norge etter et par uker i Roma (mest jobb). Setter meg nå i sofaen for å oppdatere meg på forumsdebattene og de siste trip reports. :)

Vurderte en trip report fra FCO-OSL nå, men SKs Econ Extra på en smekkfull gammel 737-500, der snackboxen var en sleiv underkokt potetsalat og et oljete utsnitt av røkelaks, var ikke noe å ta bilde av.

Beste - og tristeste - med både FCO og OSL nå er å se alle de vakre MD80'ene linet opp i pensjonistrekkene langs tarmac.

God kveld,
Lang dags ferd mot natt.
Startet ut med Nordsjøbussen i morges,4611, og returnerte med 4616 bussen.
Mye folk på farten i disse tider. Det gir vel kronasje i kassen til bolaget etter hvert vil jeg tro.
Tid for en stille stund før kvelden avsluttes.
God natt.

Back