![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som kan skrive noen ord om hvilke regler og rettigheter man som passasjer har når man skal fly med to ulike selskap. Og disse er ikke med i samme “kjede”.
Må man bestille billetten via et IATA-godkjent reisebyrå for at man skal ha noen rettigheter? Eksempel. Man flyr fra Osl via Fra/Ams/Bru til Mad med et selskap. Og fra Madrid med f.eks. Aerolinas Argentinas eller Iberia. Hva skjer om fly til Madrid er forsinket eller blir kansellert. Er det reiseforsikring som da dekker ny billett eller må selskapet som har forsinket deg dekke dette? Dessverre er det ikke jeg som skal få reise til Argentina men en arbeidskollega av meg. Og siden vi ikke fant noen klare svar på nettet sa jeg meg villig til å forsøke Flyprat.no. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er radionavnet til ulike fly | LN-RSS | Register- og ATC-Forum | 9 | 24-12-2012 14:31 |
Erfaring med pass/immigrasjonskontroll ulike steder | Hypern | Reiseforum | 20 | 02-08-2012 07:01 |
Bestille reise med ulike destinasjoner? | Intemezz | Reiseforum | 6 | 20-01-2011 05:45 |
Thai på OSL med ulike maskiner? | Utflyttet | Reiseforum | 17 | 16-08-2009 11:33 |
Hamar: de ulike fly og heli i dag | seilfly | Flyforum | 3 | 02-08-2007 18:01 |