Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva slags trusler er dette da?
Flyr de fortsatt Rygge-Skavsta ?
Forøvrig enig med de som fastholder at også FR må forholde seg til de til enhver tid gjeldende regler som finnes i de land der de flyr. Noe annet vil jo være helt umulig !
Ryanair bekjentgjorde 23. desember at man middlertidig ville stanse alle ruter til og fra sine 10 italienske baser, som er er Alghero, Bari, Bologna, Brindisi, Cagliari, Bergamo, Pescara, Pisa, Ciampino og Trapani fra og med lørdag 23. januar 2010.
Dersom Ryanair virkelig gjør det så bra på italiensk innenriks, så virker det veldig påfallende at de skulle kansellere alle avganger som følge av at de må akseptere ID-papirer etter italiensk lov. BU622's kommentar høres i grunn ut som et veldig mye mer riktig scenario, som gjør at MoL ikke taper ansikt i offentligheten.
Forvent at antall flyene reduseres ytterligere fra 6 til 5 stykk A319 med sommer-programmet.
Ryanair i motsetning har alltid klart a fylle sine flyene og vil trolig tar seg nytte av den minsked konkurranse.
ok så var det nok en undtagelse at jeg i sommer fløj MXP-BRI-MXP med LHI, og begge flyvninger var så godt som fyldte.Meget sjeldent at man har innenriks i Italia flere en 50 pax omboard.
.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.