• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Makan til frekkhet fra naboen. Her må hardt settes mot hardt

Arrow

ScanFlyer Blue
Makan til frekkhet fra naboen. Her må hardt settes mot hardt

Det er rett og slett frekt.
278.000 av Canadas innenriksfly flyr i USAs luftrom hvert år, for å få den optimale reisetiden mellom to byer i Canada. Selv om de ikke skal lande i USA så vil de nå altså ha passasjerlistene på disse innenriksflyene og ha muligheten til å sammenligne med sine "no-fly-lists". (Husker du KLM fra AMS til MEX?)

Canada kan sette hardt mot hardt i denne saken hvis de ikke gir opp dette latterlige kravet. Tenk på alle fly som går over canadisk flyrom når de krysser Atlanteren og Stillehavet.

CBC
Reuters
 
Back
Top