• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS inngaar partnerskap med verdens American Express!

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Endelig mulig for fler aa faa EB kredittkort.

STOCKHOLM, February 4, 2009
SAS and American Express announce a multi-year partnership arrangement.

Both partners expect that the partnership will create significant opportunities for expanding the customer base by offering new and innovative products and extended customer programmes.

Further information regarding EuroBonus and American Express will come later during 2009!

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/News/SAS-and-American-Express/

Jøss, noe sier meg at Norges-avdelingen til AmEx ikke AKKURAT var ansvarlig for fremdriften (hvis Frøysundavik er Apburen vet jeg ikke hva jeg skal kalle AmEx Norge).

Fantastisk ihvertfall - selvom jeg til tross for et amerikansk AmEx Plat "ikke er kredittverdig" til et grønt norsk AmEx engang...

Hmmm... Hvordan vil dette påvirke SAS og DC sammarbeidet tro. SAS har jo allerede både DC og MC sammarbeide. Er vel ikke normalt at et bonusprogram har så mange avtaler om forskjellige kredittkort? Vil vel si at per i dag er DC langt bedre enn AmEx-green med tanke på fordeler (årsavgiften er vel omtrent lik), eneste er vel bruk i UK hvor ikke en gang british rail vil ha DC. Vi får se hva AmEx greier å hoste opp i alle fall, konkurranse blandt de bedre kortene er bra. De fokuserer mer på innovative fordeler for kundene fremfor "gebyrfritt", selv om det er fint lite gebyrer annet enn årsavgiften hos AmEx og DC i dag.

slik jeg har forstått dette samarbeidet, ligner det svært mye på det som SEB Kort (Mastercard+Diners) har med SAS allerede

Back