Bilder Fra Tåkehavet OSL

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Bilder Fra Tåkehavet OSL

Undertegnende og Hans Olav var idag på OSL for å få UTAIR på brikka, men MYE tåke ødela det meste av bildene. Jeg har valgt å ikke gjøre så mye med de bildene for å vise forholdene vi Spottere må jobbe under. :lol:

Håper noen av bildene faller i smak, skal nok komme flere herfra nå fremover nå som Våren er på vei. :clap

Airbus 330. :smile2

Attachments

• IMG_2113.JPG
    IMG_2113.JPG
    44.1 KB · Views: 7
  • IMG_2201.JPG
    IMG_2201.JPG
    38.1 KB · Views: 2
  • IMG_2234.JPG
    IMG_2234.JPG
    48.1 KB · Views: 1
  • IMG_2201.JPG
    IMG_2201.JPG
    38.1 KB · Views: 2
  • IMG_2182.JPG
    IMG_2182.JPG
    37.4 KB · Views: 1
  • IMG_2159.JPG
    IMG_2159.JPG
    43.1 KB · Views: 2
  • IMG_2151.JPG
    IMG_2151.JPG
    39 KB · Views: 6
  • IMG_2150.JPG
    IMG_2150.JPG
    68.8 KB · Views: 6
  • IMG_2144.JPG
    IMG_2144.JPG
    49.4 KB · Views: 7
  • IMG_2131.JPG
    IMG_2131.JPG
    42.6 KB · Views: 7
Re: Bilder Fra Tåkehavet OSL

Også når våre Russiske venner hadde reist, så lettet jo selvsagt været også. :mol
Her IcelandAir Cargo uten Winglets, noen som vet om disse også skal få det montert?

Attachments

• IMG_2238.JPG
    IMG_2238.JPG
    97.4 KB · Views: 2

Kveldens siste fra meg, er Norwegian's nye "logo-Jet".
Så regner jeg med at Hans Olav kan spe på med noen av sine bilder her også. :clap

Airbus 330. :smile2

Attachments

• IMG_2243.JPG
    IMG_2243.JPG
    118.2 KB · Views: 2

Interessante bilder av UTair, men hva var årsaken til at dere spottet FR på OSL?

Har de så mange skiskyttere i Russland?
:colgate:

BF:cool2

Nei, men så skal hele skiskyttersirkuset (minus Rafael Poiree) fra Holmenkollen til Khanty-Mansiysk i Russland for de siste tre distansene i verdenscupen.

Originally posted by Bizflyer

Har de så mange skiskyttere i Russland?
:colgate:

BF:cool2

De er fler der de kommer ifra-Den Røde Hær:colgate:

Verdenscupen i skiskyting var i Oslo i helga og er neste helg i HMA, Russland. Så da reiser visst hele sirkuset samlet over dit.

Men jeg lurer også på hva den Ryanair gjorde der?

Det ble da fine bilder, selv om forholdene var semre. Det er vel heller ingen ulempe å bruke den geniale bilen til Hans Olav på slike oppdrag.

Tåke eller ikke, her var det mye flott! Bildene var virkelig skarpe og flotte!

Originally posted by OSLflyer

Interessante bilder av UTair, men hva var årsaken til at dere spottet FR på OSL?

Samme grunn som hver eneste gang FR er på OSL: Tåke på Torp også... Var faktisk tre FR-maskiner som dro til OSL den formiddagen.

Leit det der.... :rolleyes:

Tåken skapte bare variasjon...takker for at dere gikk ut i slikt vær også!!!

Ble jo bra bilder det til tross for forholdene Jan K.:)

....det var da som bare p....at det skulle bli slik graut når det kom fremmedfolk til byn. Men sånn er det nå bare en gang at vi ikke kan rå over det enda...:p

tar med noen bilder selv om det blir de samme som Jan K.

Tåke forekommer jo på flyplasser, så jeg syns det er fint at vi får se noen sånne (realistiske) bilder også. Dessuten var de veldig gode til å være tatt i så dårlig sikt!

:clap

Tåke forekommer jo på flyplasser, så jeg syns det er fint at vi får se noen sånne (realistiske) bilder også. Dessuten var de veldig gode til å være tatt i så dårlig sikt!

:clap

Helt enig, og nå har vi så mange fine bilder fra OSL etterhvert at litt tåke bare setter en ekstra spiss på det hele.

Jøss, hele 3 FR-deviasjoner på én og samme formiddag. Gikk noen av disse innom Torp på vei tilbake? FR har ikke akkurat tradisjoner for å plukke opp sine pax etter slike hendelser.

Ifølge kontakter i Icelandair på Island skal også fraktmaskinene til FI få winglets, muligens allerede i mai/juni en gang

Originally posted by LN-EIR

Er vel godt at Linda Tjørhom har lagt opp.
Linda Grubben,hun har tatt etternavnet til gubben...:wink

Edit:glemte å si at det var fine tåkebilder fra OSL.Det trenger jo ikke bare å være solskinnsbilder.

Back