KL 1174 - 21.02.07

Oggi

ScanFlyer Blue
Jeg ser at denne skal flys med A-320 i morgen, så langt jeg vet har verken KLM eller CityHopper A-320, er det noen som vet hvem denne blir flydd av i morgen 21.02.07?

jeg vet ikke, men nærliggende å tro at AF kan låne ut en maskin til et familiemedlem.
Selvsagt mot passende kompensasjon.

s

Originally posted by Oggi

Jeg ser at denne skal flys med A-320 i morgen, så langt jeg vet har verken KLM eller CityHopper A-320, er det noen som vet hvem denne blir flydd av i morgen 21.02.07?

Hei!

Har du noen gode sider hvor man finner ut flytype og annen info?

Nå finner man vel ikke informasjon om hvilke flytype som er satt opp på respektive ruter på Wikipedia...

Originally posted by Thomas

Nå finner man vel ikke informasjon om hvilke flytype som er satt opp på respektive ruter på Wikipedia...

Det jeg tenkte på ja;P Veit du om noen?

www.amadeus.net gir en pekepinn, men hvis typen endres slik som i dette tilfellet tror jeg ikke den siden helt følger notene.

Det enkleste og mest "trofaste" er interne systemer, men det hjelper ingen på utsiden - så sant det ikke blir postet her da.. :D

www.amadeus.net gir en pekepinn, men hvis typen endres slik som i dette tilfellet tror jeg ikke den siden helt følger notene.

Det enkleste og mest "trofaste" er interne systemer, men det hjelper ingen på utsiden - så sant det ikke blir postet her da.. :D

Jeg bruker denne. Det er noe tungvint, men man finner da typen ivertfall^_^

Originally posted by audunn

Jeg bruker denne. Det er noe tungvint, men man finner da typen ivertfall^_^

Det er Martin Air som skal fly for KLM.
KLM har store problemer med sin Fokker flåte

Hva er det for et tidspunkt å komme/dra på da? Før lunch til og med. ingen som har tid til det kanskje?

Martinair tok av fra Værnes i den sterke vinden i dag med A320. For KLM. Så selv avgangen.

Back