• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God onsdag morgen fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Ble en veldig bra dag i går med kjempehyggelig middag med to gode samarbeidspartnere. Nå venter en annen samarbeidspartner på å få frokost. Ha en smaksrik onsdag du også.

Re: God onsdag morgen fra Røros

God morgen fra Lillestrøm. Skal litt tidligere inn til bortekontoret i dag så jeg får "gjort noe" før jeg og Elefanten skal ha møter med den nye kollegaen vi har hyret til å reise for oss i Asia. Han er minst like gal som oss begge og har hatt 25 år ekstra på å marinere. Så det er aldri kjedelige møter.

Ha en fin en. Sånn type helt fin. Ikke noe tull

Trøtt morgen fra bussen.
Tullefolk som legger møtestarter til grusomt tidlig burde blitt fratatt tilgang til kalenderfunksjonen. Kl0800, det er leeeeeeenge før kjernetiden starter.

I annet nytt: ESTA søknad ble godkjent :)

Ha en flott dag!

God morgen fra Hvalstad. Her pimpes det litt espresso mens jeg venter på barnevakten skal dukke opp, så jeg kan komme meg på jobb. Målet er å få gjort litt reiseresearch, men siden det kan utsettes, så blir det nok det. Ha en fin dag

Morn fra Bergen.

Atter en ny dag med lite på gjøremålslisten. Herlig.

Fikk booket en milagerun tur i går så nå blir EBG sikret. Bare å vente til kalenderen sier Go, dvs det blir flydd i Plus.

Ellers, venter vi på de 55mm nedbør som skal komme til natten igjen. Så Gresset er ikke grønnere på andre siden, bare litt fuktigere [emoji847]

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Snillfjord. :)

Sola skinner, men skyer og regn truer utover ettermiddagen/kvelden.

Det betyr at dagens første oppgave blir å stusse siste rest av plenen, slik at den er presentabel til naboenes sammenkomst til helgen. Etterpå blir det nok mest inne-tjeneste i varmen, men man har da både Netflix og spotify, så underholdning til husarbeidet har man også.

Ellers er det jo en liten nedtur, sånn rent sportslig dagen derpå, men Europa League er tross alt ikke galt da.

En formidabel onsdag ønskes. :)

God morgen fra Skøyen. Her ble en brått revet bort fra turnusfri til to-dagers møte.
Utover det IÅM.
Ha en fin fin onsdag :)

Back