Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen. Både B747 og B787 har lite med MD å gjøreNoen som vet hvorfor Boeing ikke gadd å putte McDonnell Douglas logoen på halen. I hvitt hadde jo det fått en kjedelig blå hale til å se litt bedre ut.
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen.
Det er den samme ... ^_^
Veldig stilig line-up med 3 Dreamliftere, jeg visst ikke at det var 3!
Men sammenlignet med Belugaen er jo LCFen nesten grasiøsDreamlifter må være noe av det styggeste som er laget
Den fjerde (tidligere 9M-MPA) er enda i Taipei. Nå har jeg ikke sett noe bilde av den nyere enn januar 2008 (de hadde enda ikke startet ombygging da), så hvor langt den har kommet i konverteringen kjenner jeg ikke til (eller om de i det hele tatt har begynt). Tviler på at Boeing har det så travelt med å få ferdig maskin nr 4, de trenger strengt tatt ikke mer enn to før slutten av 2010.Det skal bygges fire maskiner. Tre er ferdige og den fjerde skal bygges om en gang i loepet av 2009. Er ikke sikker paa naar.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.