• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dreamlifter x 3

Ja, blinkskudd det.. Men er det et sted man skulle se alle tre samtidig så er det vel nettopp her..
 
Litt mer fra Paine - det sies at ZA001 787 er pakket inn etter å ha vært i malerbutikken og står i bygning 40-24. Noen tisker også om at Dreamliner er fjernet fra en ny livery, og heretter blir det bare 787.
 
Noen som vet hvorfor Boeing ikke gadd å putte McDonnell Douglas logoen på halen. I hvitt hadde jo det fått en kjedelig blå hale til å se litt bedre ut.
 
Noen som vet hvorfor Boeing ikke gadd å putte McDonnell Douglas logoen på halen. I hvitt hadde jo det fått en kjedelig blå hale til å se litt bedre ut.
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen. Både B747 og B787 har lite med MD å gjøre
 
Da hadde det passet bedre med Boeing logoen.

Det er den samme ... ^_^

Men det er mulig at designpolitiet ikke tillater at tegningen og skriften skikker lag .. iallefall er det ingen 'bare' logoer å se.
images
 
Det er den samme ... ^_^


Det er den faktisk ikke, selv om det ikke er mye om å gjøre. Kondensstripen går mot høyre og ikke venstre på den originale MDD-logoen. Mulig Boeing gjorde en makeover når de overtok i sin tid.
 
Det skal bygges fire maskiner. Tre er ferdige og den fjerde skal bygges om en gang i loepet av 2009. Er ikke sikker paa naar.
 
Flott bilde dette!

Visste faktisk ikke selv at de hadde 3 av denne! Trodde bare det var bygd 1! Men det er jo ikke alt man vet, tydeligvis!

BF:cool2
 
Dreamlifter må være noe av det styggeste som er laget
Men sammenlignet med Belugaen er jo LCFen nesten grasiøs :D

Det skal bygges fire maskiner. Tre er ferdige og den fjerde skal bygges om en gang i loepet av 2009. Er ikke sikker paa naar.
Den fjerde (tidligere 9M-MPA) er enda i Taipei. Nå har jeg ikke sett noe bilde av den nyere enn januar 2008 (de hadde enda ikke startet ombygging da), så hvor langt den har kommet i konverteringen kjenner jeg ikke til (eller om de i det hele tatt har begynt). Tviler på at Boeing har det så travelt med å få ferdig maskin nr 4, de trenger strengt tatt ikke mer enn to før slutten av 2010.
 
Back
Top