Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Han sleit vel litt med å holde seg unna crowdline så det ble vel en liten tilsnakkelse etterpå. Har jeg hørt rykter om. Åkke som var det vel det mest imponerende displayet på det flyshowet synes nå jeg.
Akkurat som DC-9 på Værnes i 96 og SAS 737 på Sola i 2007.
"Oppvisningen" på Sola førte til mer enn applaus fra deler av publikum.
Uten at jeg vet noe, så lurer jeg på om det har gått utover G-grensene.Bumper denne jeg, hva gjorde de galt? Og til kommentar om struktur, menes det at flyet ble utsatt for alt for store påkjenninger?
Så ut som de tok han *litt* lengre ut enn hva SAS har gjort de siste årene. Er jo da det ser kulest ut![]()
737en tåler en hel del jaJa det er klart det må ha vært G-krefter over hva flyet er skapt for å tåle om det ble strukturelle skader (eller liknende)737'en tåler nok en god del, men hvor mye er vel en annen sak.
Kult ser det ut ja, også helt til noen sutrer over at det var skummelt eller utenfor reglene (til tross for at det var fullstendig trygt og forsvarlig). Det er da det blir kjedelig![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.