• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Noen situasjoner kunne man klart seg uten

Discus

Galley Slave
Medlem
Har hatt en liten helgeopprydding på harddisken, og kom over disse som antagelig har kommet pr. mail el.l. tidligere. Spør meg ikke om hvem, hva, hvor når osv...
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    31.5 KB · Views: 499
  • 02.jpg
    02.jpg
    19 KB · Views: 514
  • 03.jpg
    03.jpg
    20.1 KB · Views: 503
  • 04.jpg
    04.jpg
    46.9 KB · Views: 504
  • 05.jpg
    05.jpg
    57.9 KB · Views: 604
  • 06.jpg
    06.jpg
    40.5 KB · Views: 350
  • 07.jpg
    07.jpg
    42.9 KB · Views: 341
  • 08.jpg
    08.jpg
    35.7 KB · Views: 322
Har sett endel av disse før på nettet.
Artig den med sliden som er utløst inne i flyet, har hørt snakk om at det skjedde på ARN en gang i tiden. Mekanikeren ble visstnok "låst" inne bak sliden og måtte skjære seg ut.
 
Takk skal du ha. Problemet med disse bildene er at de ofte har endt opp i en særdeles oppløsning - noe som ikke er så moro hvis man ønsker å bruke dem som illustrasjoner/vekkere i powerpoint-presentasjoner. Her var det jo noen som var brukandes.

K
 
Back
Top