• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

A350 - 1000

Jeg leste det der, dette er jo totalt uten bakke kontakt og er helt på viddene. Da er det hevet over enhver tvil om at VG ikke vet hva de skriver om i luftfarten...
 
Ser ikke noe problem med VGs artikkel i det hele tatt - A350XWB-1000 er faktisk lenger enn A380-800, og helt riktig som VG påpeker "Siden det bare er på en etasje" og at det derfor bare tar rundt 350 passasjerer.

Jeg må påpeke at jeg har lest utgaven som er oppdatert kl. 11:38
 
Ser ikke noe problem med VGs artikkel i det hele tatt - A350XWB-1000 er faktisk lenger enn A380-800, og helt riktig som VG påpeker "Siden det bare er på en etasje" og at det derfor bare tar rundt 350 passasjerer.

Jeg må påpeke at jeg har lest utgaven som er oppdatert kl. 11:38

Den er kraftig redigert ja, til og med overskriften.. Reportere er herlige:)
 
Back
Top