KLM B777/ transatlant

sk931

ScanFlyer Rusty
Skal til LAX naeste Soendag.....Regner med at flyve med KLM B777 AMSLAX
--
nogen ide om hvad jeg kan forvente ???

Ole

Vel hadde du vaert Norsk ville servicen vaere over all forventning, smoerblide flyvertinner, gourmet mat, de beste drikkevarer....men siden du er Dansk blir det vel naermere realiteten....en litt kjedelig flytur med kjedelig mat, kjedelig drikke :p :p

Jo jo ,,,saa bliver det jo som jeg er vant til.....
Grunden til KLM er at det ser fint ud med plads....men ogsaa LX fra ZRH ser god ud
saa det var ogaa en mulighed

Hilsen
Ole

Originally posted by sk931

Jeg skal også til Californien, godt nok i næste uge.

Skal flyve med SAS og United (CPH-SEA-SFO) - hvad kan jeg forvente er ændret i forhold til sidste gang jeg var afsted i 2003 ??

/Henrik

Realistisk tror jeg du kan forvente at SAS har blitt noe daarligere, spesiellt med tanke paa servering (Laksepasta - skrekk og gru) de tar ogsaa betalt for en cognac til maten...SEATAC har blitt mye bedre, faktisk en bra flyplass aa bytte fly paa naa....United har nok ogsaa blitt noe bedre....mest med tanke paa at det faktisk gaar noksaa paa rute ....

Har fløyet KL 777 mange ganger. Sist 14.5 timer MNL-AMS. Har vanligvis nødutgang med enorm benplass 31 ABC eller 31 GHJ. Toseterene ved bulkhead foran, 10 AB elller 10 HJ.

Topp AVOD !!

Servicen helt lik andre europeiske selskap, heller litt bedre. Gratis drinker, vin etc. Maten sikkert den samme, rører ikke flymat med noe som helst selskap (HELLER IKKE PÅ 14 TIMERS TUR ! ). Kan ikke fordra det, men har med litt medbrakt.

Så min favorittflymat er KALD KFC ( om jeg får tak i det ):colgate: :angry: :lol: Er gærn nok til å be taxien til flyplassen stikke innom KFC om mulig.

Foretrekker KL 777 langt framfor SK A340 .

Originally posted by dc-8-63

Realistisk tror jeg du kan forvente at SAS har blitt noe daarligere, spesiellt med tanke paa servering (Laksepasta - skrekk og gru) de tar ogsaa betalt for en cognac til maten...SEATAC har blitt mye bedre, faktisk en bra flyplass aa bytte fly paa naa....United har nok ogsaa blitt noe bedre....mest med tanke paa at det faktisk gaar noksaa paa rute ....

Okay - nogen måde man kan udgå laksepastaen på , evt. ved at bestille 'special meal' ??

Hvor er det på SEATAC, kører toget igen i 'Main Terminal', eller foregår det til fods som i år 2003 ?

På vejen hjem har vi 4 timer i Seattle, er der et eller andet man kan foretage sig i den periode, eller skal man blot nyde lufthavnen ?

/Henrik

Special Meal - Asian vegiterian...(men det kan jo faa foeleger for imigrasjonen :p )

SAS Ankommer S Gates, saa det betyr Trille Tralle Tog inn til Main Terminal....og UA gaar normalt fra N Gates...saa det betyr en ny tog reise....det gaar ogsaa et Connection Tog mellom S Stasjon og N Stasjon (greit hvis har normal tid)

4 timer er litt for kort for aa dra rundt, vel en kan hive seg i en Taxi og naa Museum of Flight (10 minutter taxi tur)...men selve hoved terminalen paa Seatac har blitt rett saa bra...med bra bespsining/drikke....

Originally posted by sk931

--
nogen ide om hvad jeg kan forvente ???

Ole

Hei.

Kommer an på hvilken flight du skal med, er det KL603 er det en 777-200 maskin.

Flyr du med KL601, skal du derimot fly med 747-400 maskin.

Jeg er er meget godt fornøyd KLM kunde! Bra service, topp AVOD. Skal fly med KLM A330 til Atlanta på Tirsdag :smile2

Back