• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgen !

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
God dag fra Lilletorget. Nest siste jobbdag med start kl 0600 på en stund. Heldigivis. I hovedstaden er det litt (tåke?) skyer, men får håper at det blir solgløtt litt senere på dagen. Man fryder jo seg over hver eneste lille solstråle denne sommeren...

Blå himmel her med litt skyer, håper det holder seg, en dag igjen, så er det helg :colgate: Denne helgen går vel og til med med rivning og noen turer til boss-plassen tenker jeg...

Riktig god morgen fra Tromsø

Grått idag også , men heldigvis ikke så mye nedbør. Snart helg, jiiipiii.
Ha en trivelig torsdag.

Våknet til en ny dag med gråe skyer - intet sol på himmelen i Oslo Nord. Men så lenge jeg er på jobben spiller det ingen rolle, men i ettermiddag bør dt bli 25 grader og sol.

Ha en god dag videre.

Jan

God morgen fra Oslo. Overskyet idag og så lenge det ikke begynner å regne blir jeg fornøyd siden jeg har planer om å øve meg litt på trefferdighetene med hagla etter jobben. Itillegg er det mulig det blir noen torsdagspils i kveld. Ha en fin dag

God morgen folkens! Her på Hasle er det også overskyet, men behagelig temp allikevel. Dagen avsluttes med biltur til Halden for helgens hyttetur med gode venner.

God morgen fra Tananger/Forus,
merkelig dag , litt sol med mye damp i lufta, virker nesten som det kan være på tropene. Siste dag på jobb før ferie nr 2 begynner.
Det skal bli godt med litt ferie med en kombinasjon av tur til Haradangervidda , Londontur og husopppussing og det som ellers tiden tillater.
Ha en fin dag alle.

Hopper på flyet til Mumbai jeg. Ha en fin helg, er nok regntid i India så været blir nok det samme :D

God morgen fra Atlanta. Her er det klart for en straalende dag. Kone og barn setter kurs for Orlando i dag, saa det betyr at jeg faar huset for meg selv inntil jeg selv reiser paa loerdag. O'lykke!! I kveld blir det middag paa pub'en ..... :cheers:

Go førrmidag!

I stedet for å lage en metar kan dere se selv:
vaerdata.jpg

Back