• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ship o hoi.. Det er ikke til å komme unna - nå er jeg ikke akkurat edru. Årets første samling hos Gino Valente er unnagjort - puh!!! Nå er det bare noen timer før jeg skal forlate hjemmet før dagens møter i Stavanger... Ha en bedre fredag - den må da bli bedre!!!!

Tidlig ute fra Ris!

Vel, her i Alpharetta blir det jobbe hjemmefra-dag. Det vil si laptop-paa-fanget-foran-peisen-med-en-kopp-Starbucks... :cool:

Men naa er det fortsatt kveld og hunden forlanger sin spasertur. Siste delen av Kommisjonen ligger klar paa Nomad'en.

.. og ellers ankom Airways idag og jeg fikk ogsaa email om at gratisabbonomentet paa Airline Business er innvilget! I tillegg lovet jobben aa sponse Flight International, saa naa blir jeg saa oppdatert at jeg vel ikke trenger dette internettet lenger!!

Vel vel skal ikke si jeg er full, men er vel heller ikke kjørbar....men edru nok til å bestille billetter på wideroe.no...så nå blir det tur til Belfast i starten av Januar!

Watch out...the Viking is on his way!

Hepp!! Skulle til Sacramento i møte i dag, torsdag med retur til Chicago i morgen. Etter jeg ankom Dallas, var min flight videre kansellert, slik at jeg ble re-rutet rett hjem igjen.

Derfor blir det som LN-MOW hjemmedag foran peisen med Starbucks på meg i morgen også :-p

God morgen fra teknisk avdeling veldig vest...

Her jobbes det hardt med Attachments, har endelig klart aa dele filen i biter jeg haaper systemet kan svelge...laster opp akkurat naa...saa for vi se om jeg har adgang som lar meg oppdatere tabellen i deler....

Og god morgen fra Romerriket ;)

Her "nytes" natten med musikk strømmende gjennom "høytaleren" på min nye Nokia N80, som allerede er spekket med jazz, jazz, litt mere jazz og så litt Øystein Sunde på slutten som en perfekt avslutning...

Jeg har tilbringt torsdags kveld og denne natten her på jobb, og i morgen blir det en kjapp tur hjemom for å selge den ultimate spot'mobil'en før det bærer tilbake hit igjen

:cry:

Skal du selge "tanksen" ENGM?

...og når man er inne på tanken: Hvor ble det av Fly&Bil bildene?

eeeeeh........SHAIIIIITTTT :drunk:

Hmmm, DET må jeg se på Someone, takk for den reminder'n, det ser ut til at jeg trenger den :huh:

Ojojojojojojojoj..

Hjem etter TIDENES Pokernedelag i!!!!! tapte 2K i kveld.. Nei nå blir det leeeenge til neste gang gitt.
Ellers er været i Bodø det samme gammle, Regn og 6+.

Originally posted by ENGM RAMP

Her "nytes" natten med musikk strømmende gjennom "høytaleren" på min nye Nokia N80, som allerede er spekket med jazz, jazz, litt mere jazz

Jazz er farlig .....

Morn fra forblåste Bergen. Enda en dag i backlog'ens tegn, men status-møte i går sa at vi burde være fornøyd med fremdriften. For en gangs skyld kom de ordene fra kunden, ikke meg! :D

Enda mer ting frem til lunch i dag, så er det frem med gaffelen og fakturere. Det blir en middels bra måned, men med to uker sykdom kan man ikke klage! :)

Nå er det 17 dager igjen til sete 3F.

-A

Jeg skal ALDRI drikke mer...:huh: Nå skal det pakkes og så flyr jeg til Stavanger... 4 1/2 time er for lite søvn...

hmmm litt tung i skallen idag av en merkelig grunn.....men nå må jeg komme meg til ut så jeg kan få levert oppgaven jeg har holdt på med de siste 2 ukene og som må leveres før lunch idag....men været er fint

Oppe før 0800 og godt igang.Det skal inviteres til rakfisklag i desember blant mye annet.Kanskje det blir bytur i kveld.Grått og disig vær på Nærsnes.Ha en bedre fredag alle forumister.

Originally posted by EB

Jeg skal ALDRI drikke mer...:huh:

Nei... sikkert ikke....

Forøvrig blir det en helg i trekappingens navn. Nå skal skogen vekk og utsikten fram!

enml, reporting live from Molde, med behagelige 9 grader (pluss ja). Måtte det bare fortsette slik til våren kommer!

God morgen fra Tananger,

Regn og vind fra sørvest , riktig surt vær idag.
Fint vær ute til å være innendørs idag.

Det må være EB som har tatt med været over fra øst muligens....

Vel , vi får håpe at det blir bedre vær etterhvert slik at helgen kan brukes utendørs også.
Vi har noen sykler som trenger overhaling og reperasjoner nå. Det er greit å gjøre dette utendørs.

Ha en fin dag og god helg.

Jøss, klokka er bare 11:20 og allerede 15 replies.. enten er det himla våkne mennesker her inne eller så er det jeg som er trøtt. Etter 6 tidligvakter på rad fra Torsdag forrige uke (0500) er det sannelig godt med ett par fridager.. dog i morgen er det på'an igjen!

Det meldes om disig og yr i luften, tempratur på drøye 7 grader, og det er 1 DESEMBER!

Her i Alpharetta venter vi vaeromslag. Akkurat naa (klokkken 0620) har vi 20 grader. Til natten spaas det -3 .....

Vel - det er 1. desember .. Ponduskalenderen skal snus og Lillegutten skal aapne foerste vindu i julekalenderen!

Glad fredag! Nå virker den nye mobilen som den skal, så nå er jeg klar til å ordne huset og gjøre klar til besøk av ex-kolleger som skal drikke rødvin og spise hjemmelaget pizza i heimen. Det blir moro - men ikke like moro som ny jobb!!! GO-Go-GORILLA!!!

Originally posted by EB
Jeg skal ALDRI drikke mer...:huh:

Jajøss...:lol:

Drammen kan melde om +5 og gråvær, ingenting som tyder på hvit jul med det første. Kvelden går med til å være gressenkemann, men det er mye øl i kjøleskapet og 2 liter whiskey i barskapet (og ja, jeg har isbitmaskin ^_^ ) så jeg skal nok overleve allikevel. Det blir en aldri så liten tur ned i kjelleren for å finne adventsstjernene også, og ettersom det kan bli en interessant opplevelse (finner alltid så mye annet rart) så jeg har nok kvelden planlagt. :cool:

Back