Ny uke - ny mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om en times tid og så skal det gjøres kontorting noen timer. Er jeg heldig kan jeg ta et telefonmøte mens jeg går tur i marka. Juletreet ble kastet ut, og julepynten ble ryddet bort i går. I dag blir det pasta og rødvin på menyen - bra start på siste uken av 2021.

God morgen fra Kongsberg

Her er det stile og rolig i heimen. Kona har dratt på jobb og ungene purker og sover. Vi har barnebarn (2 år) på overnatting i natt men hun sover også. Hun pleier ofte å våkne nokså tidlig, men i dag sover hun heldigvis ganske lenge.

Ellers kaldt i Kongsberg i dag med -16 grader. Vi får tro det blir litt varmere utover dagen.

God morgen. -11 grader her i Askers entrecote, og gårsdagens coronatest var negativ for meg. Venter ennå svar på barnas. Nå må jeg vel ta noen hurtigtester fremover og kan vel fortsatt få det gitt den varierende graden av inkubasjonstid, men selv etter en uke med å ha delt både seng og mer til med en med symptomer, så tyder det på at Pfizer-Moderna komboen funker hos meg hittil. En løpetur står på programmet, og kjøleskapet må fylles opp. Siden kona er i ferd med å få igjen smaken er det vel også økte krav, hva det skal fylles med. Ha en fin dag, enten koronaen ligger i sengen eller står i kjøleskapet.

God morgen fra Forus. Her er arbeidsdagen i gang. Man har fått påfyll i kaffekoppen og mailboksen er det kontroll på. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Planen er egentlig å trene etter jobb men mulig det utsettes til i morgen eller noe.

Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Dubai. Snobber ned litt og kjører frokost/strand og lunch på Westin. Kjørt forbi det i fem år uten å være innom - ganske så bra frokost med ekte bacon og en OK mimosa.

D8C394DF-6E1F-4BF6-A4E4-8C1062F5C750.jpeg

Da er slalom unnagjort. Risgrøt er spist. Jentene forsvant ut for å ake før det blir litt langrenn uti Gokk med påfølgene overnatting for den yngste.

Får vel utsette jobbingen til i morgen.

G’morgen.. Fint t-skjortevær ute selv om tåka ligger tung rundt tretoppene. Juletreet overlever nok en dag eller to til, men utepynten skal ned.
Pleiersken er tilbake, takk og lov. Lett nervevrak etter tre dager uten.

Siste fridag i år. Den skal nytes!

Nåååå er det god dag fra Las Palmas. Det nye rommet med balkong vi skulle få på Santa Catalina hotellet viste seg å være en Royal Suite og den var utrolig fin. Så helt kortsiktig lønte det seg å sitte og sture litt i resepsjonen i forgårs. Men på noe lengre sikt er det en katastrofe, da både Storsmurfen og Pellefanten har bestemt seg for at de vil tilbake til "Smurfheim" hver jul fremover.

Jeg får pante tomflasker og satse på mye smusstillegg fremover. :)

Ha en ekstra best dag

ef8d3c3639ad347249bf32cfb827db57.jpg

31ea9c7ba7a81963fe6cb84ba2a7daa2.jpg

Last edited:
Men på noe lengre sikt er det en katastrofe, da både Storsmurfen og Pellefanten har bestemt seg for at de vil tilbake til "Smurfheim" hver jul fremover.

Det funket ikke å prøve å "glemme" han i taxien igjen?

God dag fra gjemmekontoret. Ikke så voldsomt mye å styre med i dag, så da var det jo flott at Tollvesenet fikk sirup i EDB-maskineriet.

Ha en god en :)

God morgen fra Dubai. Snobber ned litt og kjører frokost/strand og lunch på Westin. Kjørt forbi det i fem år uten å være innom - ganske så bra frokost med ekte bacon og en OK mimosa.

View attachment 50629

Dude !! Snobber ned fra McDonald’s - I do like your thinking (uuuupppsssss Tommy777 er paa vei into Orbit :D) Westin - Starwood er klart et steg ned fra McDonalds - Hyatt i Monterey var utvilsomt det daarligste hotellet paa vei ned til Palm Desert i Oktober - alle de smaa lokale var paa alle maater betydelig bedre enn kjede hotellene (og alle kostet mer enn 5 stjerner i Roma :D)

Her er det ennaa en hvit jul - helt greit aa tusle opp i toefler til kontoret (hjemme type) - skjoenner ikke helt greia med Botfor, Kalsjorer ute i sneen og staa aa vente paa toget som staar med masskinnskade.

De timene jeg ikke brukte paa L1 eller lignende ble investert i aa bytte ut lysbrytere med SmartSwitches 2/3 av huset er naa smart.

What’s the deal med dopapir - har ikke sett mangler siden Mars 2020

Dude !! Snobber ned fra McDonald’s - I do like your thinking (uuuupppsssss Tommy777 er paa vei into Orbit :D) Westin - Starwood er klart et steg ned fra McDonalds - Hyatt i Monterey var utvilsomt det daarligste hotellet paa vei ned til Palm Desert i Oktober - alle de smaa lokale var paa alle maater betydelig bedre enn kjede hotellene (og alle kostet mer enn 5 stjerner i Roma :D)

Her er det ennaa en hvit jul - helt greit aa tusle opp i toefler til kontoret (hjemme type) - skjoenner ikke helt greia med Botfor, Kalsjorer ute i sneen og staa aa vente paa toget som staar med masskinnskade.

De timene jeg ikke brukte paa L1 eller lignende ble investert i aa bytte ut lysbrytere med SmartSwitches 2/3 av huset er naa smart.

What’s the deal med dopapir - har ikke sett mangler siden Mars 2020

Det er vel umulig å snobbe ned fra den Gylne Måke. Westin derimot er ganske deilig nedsnobbing fra Jumeirah og det har de små godt av. Men, Westin Dubai er et overraskende bra sted og i forhold til Europeisk og Amerikansk standard. I møtte noe så sjeldent som nordmenn ved bassenget, og det er et godt sosialdemokratisk tegn.

Ølserveringen var i overkant treg da..

6488B0CA-816A-4C5E-A78C-D48089D60BE5.jpeg

Back