![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for en dag med møter her på Røros og et intervju med en mulig ny ansatt i Trondheim i ettermiddag. Ingen kjedelige dager her. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Glad onsdag her fra Deltabyen Lillestrøm.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Tourrettes sur Loup. En espresso og litt "medisin" er inntatt. Litt grått i dag, men blir vel anledning til en dukkert for det. Etterhvert må jeg en tur til bakeren også for ferske baguetter, croissanter og det som måtte friste. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Fortsatt gråvær i hovedstaden, men kvikksølvet kryper litt oppover... Etter en dag på kontoret settes kursen mot Trondheim. SAS Go sørger for transporten. Ha en finfin onsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God onsdag fra bussen retning Kristiansand. Siste dag med forelesning på UiA i dag. Fra høsten blir det utveksling i Nebraska (igjen) og i går fikk jeg ordnet meg bolig i Omaha gjennom AirBnb. Gleder meg
![]() Sola skinte i Arendal i morges men nå som vi nærmer oss Kristiansand skyer det til. Typisk Kristiansand ![]() Ha en fin onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Nationaltheatret der man venter på L1. Satt ved siden av en litt trist fyr på toget hit. Mørke solbriller, luktet sprit og ringte jobben med rare forklaringer.
Her blir det nok en lang kontordag, men muligens vanker det også pizza Ha en fin en
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Typisk Kristiansand hvor Arendallittene sørger for skyene tydeligvis!
![]() Greit med en onsdag hvor man har mandagsfølelse, selv om man er klar for 15 timers dag nr 2 denne uka. Blir en skikkelig hektisk uke, spesielt når man må legge inn en rundtur ned til danskene i kveld i tillegg. Håper nå bare de har kanalen som viser Liverpool kampen i kveld ombord. Nuvel! Jobba på grabbar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå fra det vestsørøstre. Nok en dag hvor man bare skal opp trappa. Bookingfingeren slo til i går da det plutselig dukket opp ledig bonussete i Business Saver på en flight jeg trenger i juli. Da har jeg utreise, hotell og konsertbillett. Hjemreisen tas muligens på sparket. First world problem.
Ser ut til å bli sol og fint i dag også. Nå frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God onsdag fra tiggerstaden. Etter at tidligere ban grunnet eksotisk reise var over var jeg innkalt til blodgivning idag. Der fikk jeg jommen meg ban på nytt grunnet besøk i det eksotiske landet USA. Har de hørt om all mulig forferdelig mat de prøver lure i reisende i det landet?
Ha en god en alle som reiser i tryggere deler av verden.
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|