SAS, frokostservering?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei, er det kun på innland i Norge at man serverer frokost ombord hos SAS?

Skal reise med morgenfly til CPH om en snau uke. Får man servert frokost på økonomiklasse da? Eller er det kun BOB?

BOB :) Pleier å være ganske så grei frokostpakke!
Men rundstykket/sandwichen som er inkludert er ikke varm slik som frokosten er i Eco Extra for samme strekning.
Dersom jeg husker riktig, inneholder pakken en juice også.

God tur :)

Last edited:
Hei, er det kun på innland i Norge at man serverer frokost ombord hos SAS?

Skal reise med morgenfly til CPH om en snau uke. Får man servert frokost på økonomiklasse da? Eller er det kun BOB?

Det er to forskjellig frokoster på norsk innland, en nord-sør og en sør-sør. Sør-sør varianter brukes også på nord-nord så vidt meg bekjent, om ikke dette er endret de siste par årene.

Det er to forskjellig frokoster på norsk innland, en nord-sør og en sør-sør. Sør-sør varianter brukes også på nord-nord så vidt meg bekjent, om ikke dette er endret de siste par årene.

Men på SVG-CPH må man altså fiske opp lommeboken dersom man ønsker noe å bite i om morgenen?

BOB? Byggmester BOB? (med et stort innslag sarkasme. Folk klager over at koder brukes for mye på Flyprat)...

Ja, de har jo et par greie serveringssteder der også :) Kan anbefale å kjøpe lounge-tilgang dersom du har et par timer på Kastrup til kroner 219 :) Neste gang kutter jeg ut forkortelsen har jeg skjønt..

Last edited:
Med 1t 25 minutter på CPH blir det litt liten tid til å nyte et loungebesøk. Blir vel Starbucks eller noe annet...

Høres fornuftig ut det :) Kan også anbefale Foodmarket som tilbyr helt grei mat for flyplassmat å være...

Ja, du må faktisk opp med lommeboken og aller helst kort :)

Ja, paradoksalt nok ønsker de heller at folk bruker kredittkort enn penger til å betale med, mens når det kommer til selve flybilletten er det motsatt.

Service og mat på økonomiklasse er ikke som det en gang var. Men Aegean lover frokost mellom Athen og Frankfurt senere i sommer. Kan bli bra....

Back