![]() |
|
![]() |
#1081 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park inn stavanger
Status: Gold Booket: Business ready Upgrade: ingen 4 netter. Resepsjonen løy om at suitene skulle pusses opp så vi fikk ikke oppgradert. Men det var hele tiden mulig å bestille de. Måtte påpeke mangel på velkomstgave for å få noen bær og makroner. |
![]() |
![]() |
#1082 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotel: Radisson Blu Gærningmoen
Status: Sølv ... Booket: Billigste Oppgradert: Nei Offergave: Ingen Da var det nok slutt på magien for denne gang ... ![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Radisson Caledonien Kristiansand
Status: Concierge Booket: Billigste Oppgradert: Ja, til et fint business class-hjørnerom. Velkomstgave: Niks, nada. Kan noen bekrefte at man får gratis frokost på rommet også når man er oppgradert til romkategorien?
#1084 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
I Norge pleier vel alltid frokost være inkludert uansett. I utlandet er det litt forskjellig så alltid lurt å spørre om "I stay in room xxx could you please confirm that breakfast is included as stated on poster in the room?" Ikke nevn oppgradering når du spørr ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1085 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
![]() |
#1086 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Birmingham
Status: Gold Booket: Billigste Upgrade: ingen Gave: Vannflaske, småkaker og kort Hotell: Park inn Nottingham Status: Gold Booket: Billigste Upgrade: ingen Gave: 2 vannflasker og kort Hotell: Radisson Blu Park Fornebu Status: Gold Booket: Award Upgrade: ingen Gave: Såpestykke og kort 3 hotell fra siste uken, til sammen 5 netter. De to engelske helt som forventet egentlig. Varm dusj, og ikke så mye mer å snakke om. Det i Birmingham svært så sentralt i forhold til togstasjonen. Gode priser på begge (sommersalg). Gamle SAS hotellet på FBU derimot skuffer meg. Prisen var doblet (nesten 2.500 for standardrom) grunnet gårsdagens konsert er stivt men forståelig når de selger ut likevel. Da skuffer det meg når frokosten nå i praksis består av skiver med pålegg. Først flyttet de baconet opp på eggene for å spare. Nå er det helt borte, og det samme er resten av varmmaten, med unntak av pannekaker, pocherte egg og kokte egg. Nedtur! |
![]() |
![]() |
#1087 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
#1088 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp. Derav "de uvaskede massene"
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
#1089 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1090 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Radiasjon Nydalen:
Status: Nada Booket: helt vanlig rom for poeng + cash. Fikk: Tydeligvis et handicaprom ![]() Utsikt: Vel... ![]() (Ja, det er tatt ut vinduet, ikke døra) |
![]() |
![]() |
#1091 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ny runde på Fornebu. I grunnen helt likt som sist, med unntak av at de hadde fått rørte egg i tillegg til de to andre og steikte tomater. Bacon er det helt slutt på. Såpestykket var byttet ut med frukt, og jeg fikk denne gang kaffemaskin på rommet. Prisen var også langt hyggeligere (litt over 600kr pr. natt).
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#1093 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trenger hjelp her, skal jeg velge
Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ? Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit? Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok |
![]() |
![]() |
#1094 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Skal dit til uka og har booket Atlantic. Synes det er helt greit der og pleier å få bra oppgradering med CCC der.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
#1095 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok , har dessverre ingen status nå så det spiller ingen rolle tenket litt mer på "value for money and points"
|
![]() |
![]() |
#1096 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Park Inn ligger en grei gåtur eller kort busstur unna sentrum, og på en sen kveld så har man lite lyst til å styre med det (å gå til PI eller ta bussen utover). Mine ![]()
![]() |
#1097 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Drar ditt i forbindelse med gladmat festivalen så da blir det vel Atlantic ![]() Sent fra min G620S-L01 via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
#1098 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Pluss man får enklere muligheten til å ta en kjapp pause på hotellrommet midt i kaoset. Enjoy ![]()
![]() |
#1099 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Skal også dit på litt gladmat (og gladøl) Torsdag til lørdag. Jeg og en kompis tok en spontantur til SVG i fjor og da var det tilfeldigvis gladmat festivalen. Vi har laget en tradisjon om å dra dit hvert år nå! Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
#1100 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Feil tråd.
Filler
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 23-10-2016 at 20:34. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |