![]() |
|
![]() |
#381 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel London.
Club Carlson Gold Elite. Booket rom på points. 44000. Fikk tidlig sjekk in 1030. Ikke oppgradert selv om Club Carlson siden viste ledig rom i alle kategorier, spurte om oppgradering men de sa at det var fullt. ( Løgn ). TV virket ikke på kvelden, de hadde repratør på saken, tok noen timer å få fikset det, gjaldt mange rom sa de i resepsjonen. Heller ingen velkomstgave. Har sendt klage til Club Carlson. ( 100 % fornøyd garantien ) Noen som vet hva man kan forvente tilbake etter fra Club Carlson på en klage som dette? Last edited by C-klasse; 13-08-2013 at 19:37. |
![]() |
![]() |
#382 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#383 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Radisson Blu Saga Hotel, Reykjavik
Gold Elite. Tre netter (cash). Sendte mail på forhånd og spurte om mulighet for tidlig innsjekk og oppgradering, fikk et standardsvar om at man ikke kunne love noen av delene. Ettersom tidlig innsjekk ikke kunne bekreftes tok vi Blue Lagoon på vei fra flyplassen, og kom på ettermiddagen. Fikk ikke oppgradering, de var fullbooket i følge resepsjonisten (tror det stemte), heller ikke velkomstgave. Synes ting som manglende velkomstgave vitner om dårlig oppfølging av programmet, selv om f.eks. et fruktfat i seg selv ikke akkurat er veldig viktig. Hvor sendte du klagen? Er det en egen mailadresse for Gold?
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 14-08-2013 at 00:33. |
![]() |
![]() |
#384 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
goldpointsplus@carlson.com Har fått svar at de skal se på saken og svare innen 7 dager. |
|
![]() |
![]() |
#385 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøver meg i denne tråden, da det ikke var noe svar i Island tråden.
Noen som har prøvd Radisson Park Inn Reykjavik? Billig å bruke CC poeng.... 9000 poeng natta. |
![]() |
![]() |
#386 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Radisson Blu Caledonien Hotel., KRS.
Bestilt 2 x rom, 2 for 1. Ingen oppgradering, men fikk to naborom da hele gjengen var med. Ingen perks, men ble annerkjent i resepsjonen som Gold Member. :-)
#387 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dårlig start på hotelloppholdet på Radisson Blu Disneyland Paris. Booket pick up på CDG hos Concierge på hotellet igår, men det har de tydeligvis glemt... Nå taxi...
|
![]() |
![]() |
#388 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
The Mayfair, London.
Bruk av poeng (og hotellet skulle ha rundt GBP300 for et standardrom, så good value for money). Oppgradering til litt større rom, tidlig innsjekk & sen utsjekk uten problemer (since you are a Gold Member, var svaret). I tillegg fikk jeg en liten konfekteske (4 biter). |
![]() |
![]() |
#389 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia Oslo.
Club Carlson Gold Elite. Oppgrardert på begge rom, kun velkomstgave på kortholders rom. Gold poeng på begge rom så god verdi for 950 nok x 2. Totalt poeng for 1 natt med 2 rom. 20991 poeng. Ble ønsket velkommen som Gold i respesjonen. Room Points 5311 Promotion Points - Stay 1 Night, Get 2,000 Bonus Points 8-13 2000 Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2000 Room Points - Gold 50% Bonus 2656 Room Points 3349 Promotion Points - Stay 1 Night, Get 2,000 Bonus Points 8-13 2000 Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2000 Room Points - Gold 50% Bonus 1675 Last edited by C-klasse; 06-09-2013 at 12:18. |
![]() |
![]() |
#390 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#391 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Country Inn & Suites Nashville Airport, TN
Club Carlson Gold Elite. Lå greit i nærheten av andre ting og betalte $58+tax+5000 poeng. Booket samme dag. Fikk velkomstgave (flaske vann, NutriBar og mikropopcorn) samt oppgradering til 1 Bedroom Suite. Ingenting å utsette. |
![]() |
![]() |
#392 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Etter å ha prøvd points + cash noen ganger nå, vil jeg anbefale folk å holde et øye med kontoen og passe på at man faktisk får poengene man har krav på. Kun en av tre ganger fikk jeg poeng automatisk (merkelig nok den gangen jeg ikke selv bodde på hotellet), mens de andre to oppholdene stod oppført som redemtion og ga 0 poeng. Det løste seg raskt når jeg kontakt for å få poengene mine, men det burde strengt talt ikke være nødvendig. |
|
![]() |
![]() |
#393 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor: Radisson Blu Scandinavia Hotel, København
Lengde: 1 natt Status: Gold (egentlig Concierge, men status vises ikke ennå) Oppgradering: Ja, oppgradert til Junior Suite Fordeler mottatt: Junior Suite, Super Breakfast Hva var bra/dårlig?: Bra rom, stort og fint. God frokost. Egentlig lite å klage på her. Valuta for pengene?: Ja. Betalte med poeng. Vil jeg bo der igjen?: Ja, kan hende det, med Concierge så blir det ikke verre enn dette iallefall. |
![]() |
![]() |
#394 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#395 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp, bestilte billigste rom uten frokost.
|
![]() |
![]() |
#396 |
Newcomer
|
![]()
CC Gold
Radisson Blu Scandinavia Oslo: Oppgradert til Business Class rom, ingen gave. Radisson Blu Waterfront Stockholm: Oppgradert (?) til rom med pen utsikt, ellers ordinært. Gave på rommet (frukt, vann, sjokolade) og hilsen med navnet vårt på. Damen i resepsjonen prøvde etter ferdig innsjekk å spørre om vi hadde CC og prakke på oss rød-kortet for det "var så lurt". Yeah right, dersom du gjorde jobben din og ga noen perks til dem som hadde status så kanskje... Rommet var tydeligvis forhåndsdesignated uten damens hjelp siden det hadde gave. |
![]() |
![]() |
#397 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
CC Gold
The May Fair London på poeng. Oppgradert rom, gave på rommet (konfekt som smakte dritt), sen utsjekk. Greit hotell, med bra service. Resepsjonen var under oppussing ved utsjekking, så ventet vel nesten 30 minutt! Måtte i resepsjonen og klage på både hårføne som ikke funket og dusj med tett sluk. Synst personlig stilen er gammel, liker bedre moderne hotell. Og frokosten var svindyr, nærmere 600kr for 2 stk. |
![]() |
![]() |
#398 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mcleif, hvor sen utsjekk fikk dere? Enig i at frokosten er dyr, men mener å huske at kvaliteten god.
|
![]() |
![]() |
#399 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg hadde sagt "Thanks, but no thanks. Where is the nearest Starbucks, please?"
Selv om det The May Fair, så får det være grenser...
#400 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |