![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Her er lite bilder fra min siste helg på gardermoen, har mange flere bilder men fikk lyst på at dele litt av dem med dere andre
![]() ![]() Først ute er Thomas Cook, syns faktisk disse er pene fly. ![]() Neste var "Klovnen", skal den fortsette med at se ut som her på bildet, eller ? ![]() Primera Air, liker dette bilde, spesiellt skyerne som ser nesten helt kunstige ut. ![]() Air France, stilrent livery, når kommer der en retro fra dem ? ![]() På vei hjem til landet med noe av det beste øl i verdenen, kan lure på hvorfor jeg ikke var med på det fly? ![]() Ett helt vanligt SAS fly, men fikk lov at komme med i serien likevel. ![]() TUIfly Nordic ett fly med veldig fine farger, liker denne blå fargen. ![]() Her har vi godbiten, flyet har tidligere vært diskutert om dette skulle ha Manchester United Eller Leeds, har ikke peiling på fotboll, så skal ikke ta noen avgjørelse her, men stilig er den. ![]() Ikke noe spesiellt med dette fly, men noen som vet hvorfor denne flyr ruten nu, før var det jo den med "Tallin2011" reklame som fløy til oslo? ![]() Air Baltic i rett posisjon for ett fint bilde ![]() SAS takeoff med fine skyer som bakgrunn ![]() Corendon i takeoff noen som vet om dette var det fly som kjørte av rullebanen i Amsterdam for cirka 2 uker siden, noen sier at det er dette fly, men har ikke kunne få det bekreftet fra noen steder? ![]() Desverre hadde den ikke noe øl med i retur til meg, ikke at jeg er alkoholiker, men har en stor lidenskap for øl, kansje større sjanse for billig øl, ved trailer sjåførene rett over Svinesund grense haha ![]() Air Cairo igjen stilrent livery, ikke alle fly behøver at se ut som tyrker'n lengere oppe, liker fly som holder ett enkelt men pent livery. ![]() Norwegian og Edvard Munch tror denne kom fra stavanger men er ikke sikker. ![]() Icelandair, liker virkelig dett fly, syns det er veldig pent, hvor noen av de andre griser kansje ser "feite" ut, syns jeg denne er slank og fin. ![]() SAS i takeoff fra vestre bane ![]() Personligt liker jeg denne flytypen veldig godt, der er noe spesiellt med dem, og liker motorlyden under takeoff, kansje jeg snart får sjansen til at fly med en av dem? Håper noen likte bildene ![]() Hilsen Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er "spotter fotos" slik de skal være. Paint scheme og reg vises slik de skal.
Keep it up.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott og variert serie
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjempebra! Skarpe og fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Air France har retro. http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6924559&nseq=7
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelige bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Takker for linken, og så ble jeg litt klogere å, ikke dårligt på en onsdag haha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Herlig Tobbis, dette kan du. Tyrker`n må jeg også få snart.
![]() |
#11 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dejligt å være dansk på OSL
![]() Synes dette er veldig bra, Torben. Dette betyr vel at vi etter hvert får se flere av de ca 10 000 bildene du tok den helgen ![]()
![]() |
#13 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte motiver her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
veldig bra bilder. skarpe og fine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig bra, Torben! Bedre kan det ikke gjøres! Mange flyselskaper jeg ikke har sett - eller hørt om - før...
Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
kjempe skarpe og flotte bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Takker for alle de fine og vennlige kommentarer som er lagt ut her, jobber på neste serie nu som kommer at bli noe helt annet ![]() MVH Torben Iversen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trevlig helg med absolut siste A300 fra TLS. | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 05-12-2014 16:04 |
Bilder fra min siste Gardermoen tur (18.06.2014) | Yankee | Bilder & foto | 8 | 09-11-2014 13:22 |
Litt bilder fra min siste spotter helg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 16 | 24-11-2010 19:05 |
Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 36 | 29-09-2010 15:42 |
Noen store fra Heathrow siste helg i august | LN-KGL | Bilder & foto | 17 | 11-09-2009 23:53 |