![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei. 20. juni var jeg på en spottertur til OSL. Jeg la meg tidlig men fikk ikke sove.
![]() ![]() SVG-OSL DY 569 B737-300 LN-KKC Etterhvert startet boardingen og jeg og min mor kom oss ombord. Setene var ganske gode! ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=1L2upaUxYwI
http://www.youtube.com/watch?v=sFsTZDgaTuE
![]() Starter nedstigning ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3DH-QvB6
YLI![]() OSL-SVG DY 568 B737-300 LN-KKZ Etterhvert var det på tide å dra hjem. http://www.youtube.com/watch?v=Waidt3tvwJY
![]() http://www.youtube.com/watch?v=TuTOjPLcoEY
Takk for turen og for en fin spottertur med basselutvann! ![]() Last edited by svgspotter; 10-07-2010 at 17:47. Reason: Rettet de verste skrivefeilene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om jeg skal få være brutalt ærlig: En TR bør inneholde litt tekst om selve turen, og/eller bilder av litt annet enn vingviews.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg syntes det var en fin liten report jeg... Stå på..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg liker det detaljert, og skriver derfor sånn selv, og overrasker stadig meg selv i hva jeg faktisk klarer å finne på og skrive om i mine TR'er. Bare ment som et tips, altså. Det går faktisk an å finne på noe å skrive om, selv på en så "kjedelig" tur som en innenriks flight i Sør-Norge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Noen liker mange detaljer, og andre ikke. Flott og konkret rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Skryte er det du gjør her! du vil at dette skal gjøres på din måte. Jeg har skrevet en del andre rapporter før men det har vert utenlands, så jeg vet hva jeg gjør. For å ikke ødelegge for deg selv så burde du heller tatt en annen tråd fra en annen bruker så tror jeg ikke folk hadde reagert likt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, jeg skryter ikke.. Jeg forteller bare hvordan jeg liker en TR, og da er det jo naturlig å sammenligne med en jeg har skrevet, fordi jeg stort sett skriver de sånn som jeg liker de. Men jeg har aldri påstått at de er fasiten for en god TR.
Alle skriver på sin måte, noen skriver lite, andre mer, og jeg sier ikke at alle skal skrive like detaljert som jeg liker å gjøre - men jeg sier samtidig at jeg liker å lese de litt mer detaljert enn hva du skriver her. Det kan du ta i mot som et tips, og ikke som en klage. Men du står selvsagt helt fritt til å skrive sånn som du vil, og jeg - og alle andre - står fritt til å mene hva du vil.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Tips-tips-tips-tips det er alt jeg kan hørre etter hvert som disse trådene jeg lager får såkalte TIPS vil jeg oppfatte det som en klage og forskjells behandling. For det er bare sånn som jeg får av modoratorene OG; deg! Så hvis du vet hvordan jeg reagerer så slutt å kommenter når du vet hva som skjer, du har ødelagt dagen min og folk som leser her kan få dårlig utrykk for å legge innlegg her. OG; hvis jeg sier min mening så stenger dere tråden siden de motsier dere for mye. Last edited by svgspotter; 10-07-2010 at 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greit, du har tydeligvis bestemt det for å oppfatte ting som klager, så da skal ikke jeg bry meg mer.
Jeg oppfattet din TR som litt kort, viste deg link til en som var fra en tilsvarende tur, men mer detaljert, som et eksempel på hvordan det kunne gjøres. Da blir du sur og oppfatter det som kritikk. Det samme ser jeg på bildene dine. Du tar først bilder som er litt skjeve, får tips fra andre om at de er skjeve, tar flere skjeve bilder, og blir så sur når noen nevner det, istedenfor å gjøre noe med det. Men hvis det er sånn du vil ha det, så er det greit for meg. Jeg skal slutte å bry meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg må si meg litt enig med Martin her. Dette var ganske tynt til å være en kort TR. Gode seter og god benplass er ikke rare oppsummeringen av en flytur. En annen ting, PERSONLIG synes jeg ikke noe om å ha en 11 minutters film, sammenhengende fra gate til takeoff. Begynte å se den første snutten, men å se 8 minutter, blir for mye.
Jeg vett du kan bedre en dette svgspotter.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
BRUK Picasa til å rette opp bildene, det er et veldig bra gratisprogram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bilder sier mer enn 1000 ord :-) og det kommer fra en som aldri har med bilder i sine rapporter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
jeg må si at vi som er yngre ofte får dårlige og kommentarer som ofte gir oss til å miste lysten til å dele bilder og diverse ting på forumet.
Hilsen en ung kar som mener vi ofte blir sett ned på som dumme, kunnskapsløse som ikke kan ta bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det virker som at enkelte folk her aldri blir fornøyde, hva enn man gjør... Har merket det selv et par ganger.
![]() Last edited by Robin882; 19-07-2010 at 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]()
Det blir litt tynt her, ja. Når det først legges ut TripReports på forumet, blir man positivt overrasket. Det som skjer her er (hvert fall i mitt tilfelle) en skuffelse.
Men stå på! Det er også flott at du tar med filmer i rapporten.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høstens eventyr, the ultimate Boeing717-tour: SVG-OSL-HEL-ARN-SVG | oskarflekkefjord | TripReports | 17 | 26-10-2015 09:17 |
Trip-Report SVG-CPH-FRA-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 16 | 22-06-2011 09:53 |
Et kveldshopp over fjellene. (SVG-OSL-SVG med DY.) | Twin Otter | TripReports | 9 | 19-01-2011 02:47 |
NAX å SK SVG-OSL-SVG Søndag 24 Mai | Aleksander Maaland | Register- og ATC-Forum | 8 | 24-05-2009 16:53 |
4/5 mars SVG-OSL-SVG Fight request | RavenRiley | Register- og ATC-Forum | 4 | 03-03-2008 18:19 |