![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prisene er helt greie, ikke noe å gå av skaftet for. Dessverre hadde de ikke kampanjepriser på de to-tre turene som jeg har planlagt i den aktuelle reiseperioden. Uansett blir billettene booket i O-klasse (25% EB-poeng), og da mister jeg liksom litt interessen. Det skulle vært som sommerkampanjen i fjor med 13 destinasjoner og Vkamp over hele fjøla. Da la jeg faktisk opp ferieplanene mine etter SAS sine rutetabell
![]() Det gjør jeg ikke i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har Sas Sverige også godt over til bare o-klasse tilbud nå, eller kjører de fortsatt Vkamp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Disse prisene er vel 100-200 kr. rimeligere enn startprisene for øvrig (580/645/845), og jeg tror SAS hadde vært tjent med å ha slike priser som startpriser til vanlig. Når Norwegian nå har hele Oslo full av postere med priser til 245, 299 og 399 kr. blir jo SAS' kampanje litt blass. Håper imidlertid at SAS får solgt unna masse billetter - slike kampanjer hjelper jo bra på både likviditet og kabinfaktor. Skal sørge for å få kjøpt litt billetter selv!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt blass kan man si, ja. Og til Ålesund kommer man seg billigst for 1.400 kr den dagen jeg hadde tenkt å reise, lørdag 1. august, og den eneste avgangen er på kvelden. DY tar 455 for en morgenavgang, men på returen søndagen uka etter er de nokså like.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Salget går ut i dag. Husk at SAS gir doble grunnpoeng for reiser i august!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |