![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tidlig opp, men jeg skal til Tjøme for et seminar og da har jeg lite annet valg enn å ta morgenflighten i dag. MegaDo i går var kult takk til alle som var med så får dere som er igjen i Kongens stad ha det gøy videre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tåkefull morgen fra OSL!
Sitter her med implementering av CDM, så her går det i TOBT, TSAT, AOBT og TOT. Jobb til 15:00, deretter hjem å se fotball før man skal pakke for morgendagens (muligens ![]() Fjong dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
God morgen fra Radisson ja. Omsider våken etter vi fikk høylytt besøk i går kveld. Var heldigvis ingen Mega do'ere som hadde satt fyr på inventaret. Blir å sette snuten nordover rundt 12 for min del.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra det samme hotellet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Fått meg en kopp kaffe og sitter her og sløver litt før frokost. Daff dag venter med litt rusling rundt i Kongens By. Har ikke vært her på over 15 år, så det skal bli artig. Så får vi se hvor mange som dukker opp for noen småøl ikveld. Har fly klokken 0700 (SAS Wrap til FRA) så det blir uansett ikke sent for meg.
Ha en fin dag, uansett hvor dere er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Også fra Radisson Blu. Frokost er inntatt og om litt er det tid for SK1454. Rett på jobb når jeg kommer hjem, og kan ikke si det er heeeelt det jeg vil. Vel, jeg får finne frem timeføringsgaffelen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God morgen nr ørten fra CPH
![]() Her har man inntatt frokost, så nå er det bare å vente på fortsettelsen. Nakken min er ikke helt som den skal etter å ha ligget i en rar vinkel i natt, men håper det går seg til utover dagen. Sen utsjekk har man også fått seg, flight hjem til SVG rundt kl 21. Blir en dag hjemme før man skal videre til BGO for så å kjøre nordvestover på jobbtur. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra kantina på CPH. Broderen og RobbieDeluxe sløver i sofaene her. I tillegg så er det en tysker (se bilde) som virkelig har satt igang sagbruket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Kollen. Er ikke ofte man leser om så mange som har vært på do i samme God Morgen-tråd?
![]() Vel, har selv fått stått opp og gjort mitt fornødne. Straks blir det en tur i dusjen, så litt frokost, og etterhvert går turen mot hovedstaden for middag med mor og lillesøster i anledning av at jeg ikke er hjemme på bursdagen min til uka. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morgen fra København
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från top floor på Ovannämnda hotell. Trött i benen men lycklig över en super tur. Nu blir det snart en liten tur på stan. Have a good one!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra 910. Delmål en for dagen: Dusj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra tog vogn 1 i 534 på vei til Stockholm C. Takk for en nydelig dag igår folkens, ha det kult idag også
![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Kastrup. Sitter og blomstrer sammen med TOS_EBG og SASDC8. To førstnevnte skal litt t/r AAL og sistnevnte til OSL kl. 14....ish....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra 1923. Vant til lave dusjer på hotell, men at jeg kræsjer i taket når jeg står i dusjen, den er ny. Etter dette får man forsøke å få tak i frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra overnevnte hotell. I dag blir det litt vandring rundt i byen og gleder meg til middag og øl med gjengen i kveld.
Hilser også fra min roommate, Peppep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
noe egentlig bestemt på den fronten Islending?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Flere av oss har avtalt å møtes på Peder Oxe i 15-16 tiden for å legge en slagplan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Ser ut som de fleste poster i mornings tråden kommer fra Kongens by i dag, jeg er ganske sikker på at dere har hatt det skikkelig fett.
Vel, god dag fra Sirevåg, her er fiskelykken prøvd uten hell. Nå sitter jeg godt plassert i godstolen med en kopp kaffe og ser ut på havet, fascinerende. Det blir nok en ny runde med fisking om en stund. Enn hvor du er deruterundtomkring, ha en fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avinor selger Radisson Blu OSL | Someone | Småprat | 9 | 11-11-2015 14:37 |
Radisson Blu Hotel i Shanghai? | thedude | Reiseforum | 8 | 16-08-2012 11:15 |
Er det noen god deal paa Radisson Blu OSL? | Tommy777 | Reiseforum | 8 | 10-11-2011 18:46 |
Radisson Blu Sør-Europa | Chriscross | Reiseforum | 1 | 21-10-2009 17:17 |
EB-poeng for overnattinger på Radisson SAS/Blu | Martin | Reiseforum | 30 | 13-06-2009 22:07 |