Morsomme REG.NR

inger

ScanFlyer Gold
Det ble litt snakk om morsomme reg.nr., så her kommer det noen flere. Er det noen som har noen andre å legge til i tråden?

LN-HOT

LN-MIX

LN-SOV

LN-FAN

LN-FLU

M-ANGO

D-IKSI

:) Inger

Morsomme REG.NR.

Ingen bilder, men Virgin Atlantic pleier å legge inn et ordspill i registreringene sine

Morsomme REG.NR.

M-ICKY ser jeg i SBS-loggen min innimellom .. Muligens til og fra Orlando? :p

Morsomme REG.NR.

Selv har jeg vært om bord i Braathens LN-BRA, BRE, SU'A, SUB, SUS, SUM og SUP. Jeg husker sessuten godt SUV (767). Jeg har dessuten hatt en tur i en Socata Rallye som het LN-BIE (som var orangestriptete som en bie) FBU-TRF-FBU. Jeg var også en tur med NAG (en pa-28) og har sett PAL (også PA-28) flere ganger.

Re: Morsomme REG.NR.

Var et småfly tilhørende Sola Flyklubb en tid tilbake som hadde reg:
LN-FAE, vet ikke om den er i drift enda, mang en fuktig kveld vi hadde lyst å ta frem malerkosten:8:

BA har (hadde) en hel skog: G-BUSH, G-BUSK og G-BUSJ

Fant ikke bilder av den men fant denne i arkivet:

DSC_1774.JPG

En DC-21 ira SAS hadde registreginen OY-DAS.

Nei, det var SE-DAS og den var en -41. Det var vel forøvrig også den siste som reiste til høgger'n, mener jeg å huske. Enten det,eller så var den den siste som gikk i rutetrafikk ...

Hvis jeg ikke husker feil så fløy jeg charter HAU - LPA med en EC-KBO. Såg dog ingen tegn til komikeren ombord :)

Nei, det var SE-DAS og den var en -41. Det var vel forøvrig også den siste som reiste til høgger'n, mener jeg å huske. Enten det,eller så var den den siste som gikk i rutetrafikk ...

Du har helt rett,det er jeg som husket feil:spin

Her er en Ibsen-inspirert skotte, G(ynt)-PEER

Og en representant for LN-BUG, -BUD og -BUE :)

:) Inger

Kanske inte morsom utan tvärtom: SAS MD-82 c/n 49728 var reserverad som SE-DIE , inte så trevligt att komma till exempelvis LHR och heta -DIE , på SAS begäran ändrades registreringen till SE-DIK , kanske inte så mycket bättre ....

Back