Selv har jeg vært om bord i Braathens LN-BRA, BRE, SU'A, SUB, SUS, SUM og SUP. Jeg husker sessuten godt SUV (767). Jeg har dessuten hatt en tur i en Socata Rallye som het LN-BIE (som var orangestriptete som en bie) FBU-TRF-FBU. Jeg var også en tur med NAG (en pa-28) og har sett PAL (også PA-28) flere ganger.
Var et småfly tilhørende Sola Flyklubb en tid tilbake som hadde reg:
LN-FAE, vet ikke om den er i drift enda, mang en fuktig kveld vi hadde lyst å ta frem malerkosten:8:
Nei, det var SE-DAS og den var en -41. Det var vel forøvrig også den siste som reiste til høgger'n, mener jeg å huske. Enten det,eller så var den den siste som gikk i rutetrafikk ...
Nei, det var SE-DAS og den var en -41. Det var vel forøvrig også den siste som reiste til høgger'n, mener jeg å huske. Enten det,eller så var den den siste som gikk i rutetrafikk ...
Kanske inte morsom utan tvärtom: SAS MD-82 c/n 49728 var reserverad som SE-DIE , inte så trevligt att komma till exempelvis LHR och heta -DIE , på SAS begäran ändrades registreringen till SE-DIK , kanske inte så mycket bättre ....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.