View Single Post
Old 10-07-2012, 21:46   #70
Commuter
ScanFlyer Silver

Default Re: Restrictions på OSL i dag? Problemer OSL/TRF/RYG

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Har du mange eksempler på yrkesgrupper som jobber tilnærmet fast overtid annen hver helg, på skift, helligdager og natt? Og i den mengden det her er snakk om?
Nå skal jeg ikke dra dette for langt OT, men denne argumentasjonsrekken bør man slutte med etter hvert. Hvis jeg logger meg på Lync på et hvilket som helst tidspunkt på døgnet vil jeg finne utallige kollegaer i full gang, og slik har det vært i stort sett alle mine jobber. Vi blir ikke beordret ut og vi får ikke overtidsbetalt, men vi har en jobb som må ferdigstilles. Og det er så pass uforutsigbart at jeg lett må hive meg på et telefonmøte sent på kvelden eller på vei til flyplassen om morgenen uten særlig forvarsel - helt frivillig og uten ekstra kompensasjon.

Utover det tror jeg vi skal la diskusjonen om aksjoner og taktikk ligge.. Dette er en problemstilling som oppstår hver eneste sommer, og Avinor har ikke evnet å løse opp i problemet. Enten må noen overstyre eller så må dette koste Avinor nok til at de reagerer. Uten disse utfallene vil mest sannsynlig fint lite skje.
Commuter is offline   Reply With Quote