View Single Post
Old 24-08-2011, 18:42   #12
FlyHi
ScanFlyer Crusty
 
FlyHi's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
Default

Quote:
Originally Posted by SAS-Steward View Post
Ut fra hva jeg kan se er situationen den at alle Md`er flyr som de skal bortsett fra en som har snag, og noen som er ute for vanlig vedlikehold. I tillegg er det 1 A321, samt en CRJ som er ute med snag i Danmark. Ikke mye recovery å snakke om, og da blir det kanseleringer. Jet time er et av flere selskaper som er spurt sannsynligvis for å dekke opp for egne fly med snag.
Ikke noe unormalt.
Skulle det derimot oppstå en situation hvor deler av flyflåten groundes MÅ dette meldes ut som en børsmelding, noe media også da får automatisk.
Det forklarer jo meget godt rygterne på a.net omkring forespørgsler til andre selskaber - noget der jo, som du skriver, er helt normalt i perioder med lidt for meget tech.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel
FlyHi is offline   Reply With Quote