• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjer...

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
...om Northwest ikke kommer ut av Chapter 11? Hvem fyller markedet i f.eks MSP? Eller kan NW og Delta finne hverandre i disse dager?
 
Hvem vet... Kanskje jetBlue går bort og kjøper storebror - eller deler av storebror. AirTran kunne vel også tenke seg å ekspandere...
 
Originally posted by EB
...om Northwest ikke kommer ut av Chapter 11? Hvem fyller markedet i f.eks MSP? Eller kan NW og Delta finne hverandre i disse dager?

Og hva skjer med gamle LN-RLJ "Stein Viking"?
:wow:
 
...eller hvor ble det av den første Eivind Viking. Jeg var nemlig en DC-9 før jeg ble degradert til en Fokker 50...:wow:
 
Hvis hverken NW eller DL kommer ut av Ch.11 har CO en stooor jobb foran seg som eneste gjenværende av SkyTeam-medlemene. Kan ikke helt se for meg at AirTran eller JetBlue kjøper opp likene, men de vil kanskje røske til med store ekspansjoner.

Når det er sagt, vil jeg tro at begge kommer ut igjen i en ganske brukbart slanket utgave.
 
Originally posted by EB
...eller hvor ble det av den første Eivind Viking. Jeg var nemlig en DC-9 før jeg ble degradert til en Fokker 50...:wow:

Jets are for kids!!! Det er PROPELL som gjelder!
:up:
 
Back
Top