Quote:
Originally Posted by ILS2
Check-in: Ingen Business-skranke, men heller ingen kø i Economy. Måtte likevel vente i ca to minutter mens agenten holdt på med noe papirarbeid. Fikk da god service og mulighet til å velge det setet jeg ville. Bagasjen ble merket med 'Priority' uten at jeg måtte be om dette.
Boarding: Det ble boardet etter seterad, men spesifisert at Business og *A Gold kunne gå ombord når de selv ønsket. Folk som prøvde å snike seg inn før, ble bedt om å vente. Dersom man skal ha et velfungerende 'section boarding'-system, må man også være beredt på å stoppe de som prøver å lure seg inn før, så det var bra.
Neste tur er med CSA til PRG. Disse er vel også handlet av Menzies, så da får vi se om 'Priority'-bagasje kommer først ved landing på OSL med CSA også 
|
Okey. Jobber i Menzies på
OSL nemlig.
TAP skal ha egen Business kø, så merkelig det der. Menzies er veldig strenge på å slippe ombord kun de som skal, når det kommer til seterader. Vi ber de som prøver å snike, om å være så vennlige å vente til deres tur :P Er litt kult å få litt skryt når man jobber i det selskapet det er snakk om, selv om jeg ikke checker inn
TAP, men kun Finnair, Swiss og SN
Får håpe ramp har en like god dag på jobb den dagen du ankommer med
CSA da

God tur da!