Quote:
Originally Posted by Tommy777
Interessant sammenligning.
Naa er jo reiseveien til SAS mye enklere og soemloes enn ett hopp via LHR. Jeg holder meg langt unna LHR dersom jeg kan og ett hopp via Stockholm med 945 er den mest behagelige maaten aa komme seg til ORD paa.
Helt enig i at bekreftet oppgradering veier tungt. Har ikke flydd nye CW, men jeg synes den gamle var tilnaermet klaustrofobisk.
Bedre mat blir helt subjektivt, jeg foretrekker SAS sin mat foran mange andre. Behovet for lounge med SAS er liten siden stoppet paa ARN blir veldig kort og man nesten er hjemme. Tok forresten en tur i alle loungene til Star i T1 LHR for noen uker siden og de er veldig bra alle tre, saerlig BMI sin superlounge.
Ville overhodet ikke tatt med CO i beregningen siden det er veldig faa av flyene som har de nye setene.
|
Tommy:
Nye CW er i mine øyne langt fra klaustrofobisk, men det er vel litt smak og behag. Jeg trivdes i alle fall veldig godt i BA's CW.
Har også hatt mange connections på
LHR T5 det siste året og kan ikke si at det har vært noe spesielt ubehagelig. Synes faktisk T5 er riktig så fin og luftig og fungerer fint som flyplassterminal/kjøpesenter
Du har vel noen BA miles som du kan brenne av på en tur? Da kan du jo ta en titt på CW så får du oppdatert deg litt
Fnate: God tur