• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva skjer?

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hva skjer med oneworld alliansen? På flyplassen i Boston i går var verken BA. Aer lingus eller American opptatt av å nevne oneworld i opprop eller på skermene. Mens Lufthansa, United, US Airways og Air Canada nevnte sin Star Alliance og Air France og Delta gjorde mye ut av sin SkyTeam tilhørighte...(...noe Alitalia ikke gjorde)
 
Oneworld lever ihvertfall. At Aer Lingus ikke gjorde opprop som Oneworldmedlem er naturlig i og med at de har meldt seg ut, men ellers er Oneworld i ferd med å bli større, Malev henger seg på.
 
Originally posted by Trety
At Aer Lingus ikke gjorde opprop som Oneworldmedlem er naturlig i og med at de har meldt seg ut,

Så vidt jeg vet så blir EI inntil videre i alliansen?
 
Aer Lingus hadde lilla oneworld merke ved første dør på sine 2 A330 i Boston...
 
Jeg lette litt i forumarkivet, men fant ikke annet enn dette sitatet:

Originally posted by EB
Har ikke AerLingus også sagt at de melder seg ut?

Men på Oneworlds hjemmesider står Aer Lingus fremdeles. Ble det ikke noe av utmeldingen (det er åpenbart fler enn meg som fikk det med meg :))?
 
Back
Top