• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sikkerhetslanding på gang?

Cloudcruiser

ScanFlyer Silver
Sikkerhetslanding på gang?

SK2316 på vei fra Molde til Trondheim tok av forbi huset mitt for 2 min siden. Plutselig så jeg et skikkelig glimt og så ut til at det slo ned i Fokker 50en.

Nå er den oppført med ny tid - til tross for at det allerede er i luften. Noen i SAS som kan se noe?

Last edited:
Re: Sikkerhetslanding på gang?

RWY på mol har vært stengt siden kl 20.00 pga sweeping og åpner først om 5-10 min så det spørst om SK2316 ikke hadde nok fuel til å vente.

Eller så gikk den noe forsinket :

SK2316 Trondheim 17:30 18:15 Avreist 20:02 SAS

Last edited:

SK2316 på vei fra Molde til Trondheim tok av forbi huset mitt for 2 min siden. Plutselig så jeg et skikkelig glimt og så ut til at det slo ned i Fokker 50en.

Nå er den oppført med ny tid - til tross for at det allerede er i luften. Noen i SAS som kan se noe?

Den fikk seg en kakk under avg fra MOL ja, og skal sjekkes i TRD før retur som 2319. Pleier som regel å komme fra det uten varige men.

Den fikk seg en kakk under avg fra MOL ja, og skal sjekkes i TRD før retur som 2319. Pleier som regel å komme fra det uten varige men.

Det jeg regnet med!
Har noen reg? Hadde vært spesielt om det hadde vært LN-RNG! (dersom den rakk å settes i drift da)

Det jeg regnet med!
Har noen reg? Hadde vært spesielt om det hadde vært LN-RNG! (dersom den rakk å settes i drift da)

Mener det var RNE. RNG stod i går kveld fortsatt på Vigra.

Back