• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kofferten er pakket om en drøy time så kjører jeg opp til Lysebu og en liten samling der i to dager. Ikke ofte jeg bor på hotell nabolaget. Ha en best start på uken.

God morgen. I rute for å komme først i barnehagen, i dag også. Før kontoret venter. Ha en fin dag

Morn fra et solfylt Tønsberg. Risikerer ikke å bli først i noe barnehage her, da hovedpersonen sover frem til åpningstid. Hjemmekontoret er åpnet med kaffe i koppen, så får man vel fundere litt på hvilken dag man skal Vy'e seg til HK denne uken

God morgen fra Solli plass. Tilbake på kontoret etter en uke på farten. Bare å brette opp ermene...

Snork... Mandag... Snork...

Arrrgh, i dag var en tung dag å stå opp på etter ei ny helg med jobbing og ikke noe fri. 4 uker siden forrige frihelg nå, kjenner det gledes allerede til kommende helg da man endelig ikke har noe jobbing planlagt!

"Ut å kjøpe skjorte" burde vært tittelen på en film om aldrende menn som stadig vokser ut av skjortene sine... Jeg må i hvertfall på shopping i dag, da skjortene jeg har nå så ut som skinnet på ei wienerpølse i det jeg prøvde å overbevise meg selv om at dette gikk fint. Gjorde ikke det nei...

Sen nattavgang/ tidlig morgen til AMS og videre til MLA i morgen. Nedover med KLM og Air Malta, før hjemreise på torsdag med Swiss og SAS. Masse møter og middager, må vel på skjorteshopping igjen til helga. Brum...

God mandag ja! :)

Kim

God formiddag fra Jåttå,
Første arbeidsdagen i uken starter bra , morgenmøter uten særlig dramatikk i dag. En del analysearbeid skal utføres før jeg stikker bort på Boots Apoteket på Sola for COVID påfyll i ettermiddag.
Ha en fin dag.

God mandag fra Lillestrøm. Her er kontordagen godt i gang. Ble hjemmekontor når jeg kom på at jeg hadde glemt å hente putene i Speedbird, som ligger i vinteropplag utendørs. Så jeg får komme meg bort til havna og fikse det nå i lunchen.

Ellers ikke de helt store planene

Ha en best mandag.

G’morgen …. Rocky Racoon på radio’n, kaffe i koppen, småsultne bikkjer sirklende rundt .. Kanskje på tide å fore dem.

God dag fra Kongsberg

Her har det begynt å snø igjen gitt. Ellers en rolig dag her i dag før det bærer inn til Riksen for noen dagers "ferie" i morgen tidlig. Men det blir en tur i bridgeklubben i kveld før det.

"Ut å kjøpe skjorte" burde vært tittelen på en film om aldrende menn som stadig vokser ut av skjortene sine... Jeg må i hvertfall på shopping i dag, da skjortene jeg har nå så ut som skinnet på ei wienerpølse i det jeg prøvde å overbevise meg selv om at dette gikk fint. Gjorde ikke det nei...

Det er en utbredt og populær misforståelse at vaskemaskin er hovedgrunnen til at skjorter og andre plagg krymper.
Det viser seg imidlertid at hovedårsaken ligger i kjøleskapet, ikke vaskemaskinen.

Back