Re: Glad tirsdag:-)
God morgen fra Torquay. Merket at jeg har vært altfor lenge på destinasjonen da jeg tok bakte bønner med frokosten idag og syntes det var greit. Det er ikke greit å gjøre slikt så nå er det bare en liten runde til noen gamle greier i nærheten og så er det å toge tilbake til London.
Tenkte det skulle bli litt bading her på den engelske "rivieraen", men i sjøen er det kun 16 grader så der holder jeg meg unna og de påstod så at det var 26 grader i bassenget på hotellet så jeg tenkte prøve det med min nye badebukse fra den eksklusive kjeden Primark. Stakk bare en fot uti før jeg skjøte at det må ha vært Farenheit de brukte. Grøss og gru. Bading får man reservere for de deler av verden hvor forholdene ligger til rette for denslags.
Har tatt det med ro her nede og tatt buss, tog, damptog og flere båttyper så det har bare blitt 20-30 k skritt om dagen her.
Ha en god en alle som vat at man ikke bør tilpasse seg for mye til den lokale situasjonen.
|