Gleder meg til en uke i pudder (kanskje derfor jeg føler meg 'så' våken)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
God morgen herfra![]()
Overraskende våken til meg å være, så tidlig en mandag. Bare å venne seg til det, siden man for første gang på nesten 11 år skal begynne med normal arbeidstid. Litt spent før første dag på ny arbeidsplass, men det går seg nok til. Var enda mer nervøs før jobbintervjuet, og det gikk jo bra, så
God mandag ønskes![]()
Er det Lyngen som er målet kanskje.....?
God morgen herfra![]()
Overraskende våken til meg å være, så tidlig en mandag. Bare å venne seg til det, siden man for første gang på nesten 11 år skal begynne med normal arbeidstid. Litt spent før første dag på ny arbeidsplass, men det går seg nok til. Var enda mer nervøs før jobbintervjuet, og det gikk jo bra, så
God mandag ønskes![]()
Har jo vært spekulasjoner at DY skal starte opp Singapore, så du kan jo satse på intro-tilbud der. :lol:Kanskje jeg konverterer denne turen til jobbtur, og så kjøper enda en billett med smartere timing for å dra rundt ellers.
Har jo vært spekulasjoner at DY skal starte opp Singapore, så du kan jo satse på intro-tilbud der. :lol:
Ja, det er jo 'herlig å kunne reise første klasse' - som det sto en plass ..![]()
Jeg tenker det blir skikkelig bra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.