Re: Redningstau i Cockpit for bruk ved nødsituasjoner
Et tilleggsspørsmål: hva er årsaken til at ikke alle i cockpiten kan gå den "vanlige veien"? Jeg fikk også denne informasjonen en gang, men jeg var så "heldig" at jeg skulle følge han som skulle ut nødutgangen...
Re: Hvordan håndtere equipment-change?
Ikke brukt meditasjon men tok flyskrekkurs hos SAS, kom meg opp i lufta da etter 7 år som "strandet" har nå flydd masse etter det. Har lært meg min metode, så får heller de som sitter rundt meg synes jeg er litt rar😜
Re: Hvordan håndtere equipment-change?
Ja dette var også SAS;) De er fantastiske både på bakken og i luften for oss med flyskrekk :) En dag skal jeg fly "småfly" igjen også - men det er ikke enda :)
Re: Hvordan håndtere equipment-change?
En uke før vi skulle fly til statene via Stockholm fant jeg ut at vi hadde fått ny flytype på hjemturen. Crj (?) og jeg fikk panikk (flyskrekk), heldigvis var flyselskapet veldig hjelpsomme og booket om for oss. Jeg vet at det ikke er noe juridisk krav en...
Vurder å ta med sete selv. Vårt ble rotet bort på vei til USA når jenta var liten og setet vi fikk fra Avis var veldig dårlig. Men nå var dette 10 år siden så håper det har bedret seg...
Ja, vi pleier å parkere på P-10, men pga plassmangel tenkte vi denne gangen å benytte oss av Express. Men når jeg trykket på den kom bare parkering på P-10 opp(uten express)...
Forsøker å bestille parking express på gardermoen, men det kommer kun opp parkering p-10 (går direkte på parking express), betyr det da at der er fullt? Med så lite ledig parkeringsplasser hadde det vært godt å slippe å lete etter nåla i høystakken ;)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.