Recent content by mons

  1. M

    United og Continental slås sammen

    Re: United og Continental slås sammen Sant nok, men CO navnet er i hvertfall ferden med å forsvinne.
  2. M

    United og Continental slås sammen

    Re: United og Continental slås sammen Nå er United ferdig med å male om Continental mainline, samtidig som economy plus blir rullet ut på flere og flere Continental mainline fly. http://www.flyerguide.com/wiki/index.php/Continental_Fleet_(UA)
  3. M

    Hvor lang forsinkelse i posting av EB poeng på LH flights?

    Re: hvor lang forsinkelse i posting av EB poeng på LH flights?? Enten kan du følge oppskriften her http://www.flysas.com/upload/Eurobonus/EB%20pdf%20forms/retro_register_points.pdf eller så har jeg erfart at facebook-teamet til SAS er raske med å hjelpe for å få poengene.
  4. M

    Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

    Re: Om sas.no og alle de rare feilene Dette skjer ikke med google chrome hvertfall.
  5. M

    UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus) og en del annet

    Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus) Etter planen skal alle PMCO 752 ha Economy Plus i utgangen av januar.
  6. M

    Den store norske vinterværtråden 2011-2012

    Re: Den store norske vinterværtråden 2011-2012 Er det noen som vet hvorfor SAS kanselerer så mange flere avganger enn DY? I dag hadde SAS 51 kanselerte, mot DY sine 20 kanselerte avganger fra OSL.
  7. M

    United - Star Alliance Kantiner i FRA ?

    United sin RCC er vel lagt ned, men business billett har du adgang til Lufthansa sine business lounger i FRA.
  8. M

    Lufthansa åpner DUS-NRT

    Re: Lufthansa åpner DUS-NRT Både FRA og MUC flightene forblir så tror heller at dette er nye slots. Kanskje de har fått slots av ANA? Siden ANA og LH har joint-venture mellom Tyskland og Japan.
  9. M

    ANA 787-interiør

    Re: ANA 787-interiør Akuratt, mener at de burde gått for en 1+2+1 på 787 også. Da de enkelt kunne hatt dette uten at det hadde gått utover komforen til passasjerene og alle ville fremdeles ha direkte adgang til midgangen og ANA hadde fått større inntekt på flygningene.
  10. M

    ANA 787-interiør

    Re: ANA 787-interiør Kan ikke skjønne at de på noen rader kun har et sete i midten på business klass. Det må da vel gå ann å ha en lik konfigurasjon som på 77W deresdet er jo masser av plass og man kan alikevel ha det slik at alle har direkte tilgang til midgangen, eller blir 787 for smal?
  11. M

    Blue1 og Heathrow slots

    Jeg leste det på Hangar.no i dag at ruten skulle nedlegges. http://www.hangar.no/?p=496
  12. M

    Blue1 og Heathrow slots

    I kjølvannet av at Blue1 lukker ruten til London,er det noen som hva vil Blue1 og SAS-gruppen gjøre med de to Heathrow slotsene?
  13. M

    Tokyo-tips (hovedtråd)

    Re: Tokyo tips , anyone Et sted å spise som jeg anbefaler er Mon Cher Ton Ton i Roppongi. Fantastisk god teppanyaki, og det er så utrolig morsomt å se på kokkene lage maten. Litt dyrt, men absolutt en matopplevelse du ikke glemmer!
  14. M

    Hvorfor null poeng på SAS EB?

    Re: Hvorfor null poeng på SAS EB? Fikk svar i dag på mail der de skrev at dette var en feil som skulle rettes opp i løpet av kvelden, noe som ikke har blitt gjort dog.
  15. M

    Hvorfor null poeng på SAS EB?

    Re: Atte, hvorrhenn er poenga mine? Hei, samme skjedde meg mer her omleden. Fly Osl - Nce. På veg ned fløy jeg Swiss via Zrh, og der ble poengene kreditert, men på vei hjem med SAS så ble jeg også kreditert med 0 poeng og som ekstrapoeng. Stusset over det her jeg også, så tenkte jeg skulle...
Back
Top