Re: SAS søker konkursbeskyttelse i USA (chapter 11)
Muligens litt off-topic, men hva var grunnen til at A350 ble valgt over f.eks. A330neo? Skulle jo tro at den hadde passet bedre inn hos SAS
Tvilsomt at det blir helrøde fly, og hvorfor skulle det ha noen innvirking på PLAY?? Blir som å si at TUI må bytte farger siden det likner på KLM :drunk:
Kan det hende at man i tillegg til haleheltene vil kunne se kjente landemerker/landskaper på halene?
Re: Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways
Husker DY sin første flight, med både forsinkelse og innleid maskin;)
Selv om denne satsingen i noens øyne er spenstig, så må man vel gi det litt tid før man dømmer nord og ned.
Nå hadde vel Norwegian plass til Dreamlinere innendørs på Gardermoen, så akkurat det ville vel ikke blitt noen problem, men mulig disse fasilitetene ikke er i Norwegian sin disponering lenger?
Har du noen data evt kilder på dette? Ikke mange dagene siden blant annet Lufthansa meldte om en økning i etterspørsel på transatlantiske flyvninger på omkring 300% (Reuters). En ting er det norske/nordiske markedet, men å ta hele Europa over en kam blir vel litt feil?
Med tanke på at flere selskaper bruker fly til rene cargoflighter (SAS, Icelandair m.fl), kunne ikke Norwegian benyttet sine Dreamlinere til dette? I henhold til fraktprisene idag burde det jo ha vært mulig å generere noe inntekt?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.