Recent content by info

  1. I

    HondaJet

    Det er $1.3 mill, men det et foreløpig anslag fra GE Honda. Vi kjenner litt til dette prosjektet, og det er et stilig prosjekt de driver med. En noe ukonvensjonell motorplassering er noe mange har reagert på med denne maskinen, men GE Hondas løsning gir en utrolig stabilitet i maskinen. Honda...
  2. I

    HondaJet

    Det er $1.3 mill, men det et foreløpig anslag fra GE Honda. Vi kjenner litt til dette prosjektet, og det er et stilig prosjekt de driver med. En noe ukonvensjonell motorplassering er noe mange har reagert på med denne maskinen, men GE Hondas løsning gir en utrolig stabilitet i maskinen. Honda...
  3. I

    Aeriton... Noe nytt?

    Skepsis til et prosjekt som Aeriton jobber med er en svært sunn holdning. "Ræsers" vurderingsgrunnlag for sitt bastante standpunkt har jeg heller ingen formening om. Hva som er en realitet er bakgrunns arbeidet for å faktisk komme til et punkt innen aerospace hvor man enten forkaster et...
  4. I

    Forsøker å starte flyproduksjon i Norge

    Re: Forsøker å starte flyproduksjon i Norge Vi kommer med en pressekonferanse i begynnelsen av Mai. Jeg kan røpe så mye at det har skjedd svært mye den siste måneden. Vår nettside (den ordentlige) vil være oppe noen dager før dette. MVH Johannes Waarseth-Junge CEO Aeriton Aircraft AS
  5. I

    Aeriton... Noe nytt?

    Vi kommer med en pressekonferanse i begynnelsen av Mai. Jeg kan røpe så mye at det har skjedd svært mye den siste måneden. Vår nettside (den ordentlige) vil være oppe noen dager før dette. MVH Johannes Waarseth-Junge CEO Aeriton Aircraft AS
  6. I

    Forsøker å starte flyproduksjon i Norge

    Re: Forsøker å starte flyproduksjon i Norge Hei dere. Artig og lese rundt om at miljøet diskuterer Aeriton. Tenkte her jeg skulle gi noe teknisk data på MT13MPA maskinen fra Aeriton. Maskinen skal sertifiseres etter EASA(JAR) part 23, og er derfor under 5760kg MTOW. Den er er i størrelse mer...
Back
Top