Recent content by dhgang03

  1. D

    Oksygenmasker

    Vi skal fly SK 908 hjem på tirsdag med lap infant, og da kunne vi ikke velge seter på rad 6 på grunn av at det ikke var ekstra oksygen til barnet på denne raden, så det er åpenbart forskjeller ute og går...
  2. D

    Hvor skal Asiana bruke A380?

    Asiana har da ikke forlatt *A? Iallfall ikke i følge sine egne eller alliansen sine hjemmesider... Edit: Men du mener sikkert US Airways, siden det antakelig er en poengtur du skal på?
  3. D

    Hvorfor ikke winglets på B777?

    Re: B777 winglets 777-300ER og 200LR har iallefall raked wingtips, som vel gjør tilnærmet samme nytten som winglets. Kanskje noen andre vet hva som er grunnen til at man tilsynelatende har funnet ut at å ettermontere winglets på de andre variantene ikke er hensiktsmessig?
  4. D

    God lørdag fra Nairobi

    Re: God lørdag fra Nairobi God formiddag fra Senator loungen ved Z gatene i Frankfurt. Er på vei hjem til Boston etter en kort dag i Oslo. Rekker akkurat tilbake før turen går til Naples i Florida for en liten pause på tirsdag. God helg, og god påske!
  5. D

    God torsdagsmorgen

    God formiddag fra kontoret i Boston. Planen er Lufthansa via FRA til OSL i ettermiddag, mindre enn 24 timer hjemme, og så samme vei tilbake på lørdag morgen. Fint vær å skulle fly i her nordøst, ser ut til at våren endelig har kommet etter en kald og lang vinter! D
  6. D

    Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

    Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger) Dårlig nytt for upgrade på SK944 førstkommende torsdag. Står dermed på 3 av 4 vellykkede forsøk. Så egentlig denne komme for lenge siden, både Pluss og C har hatt bra trykk. Bra for SAS, mindre bra for meg... Får håpe på bedre lykke hjem igjen med 907...
  7. D

    Stor skattesmäll för DY i Sverige

    Re: Stor skattesmäll för DY i Sverige Ja, det høres sånn ca riktig ut :)
  8. D

    SAS oppgraderer opptil syv A330 og A340 - Cabin Retrofit

    Nå som det er mer eller mindre klart hvordan business class blir, hva sier ryktene om Plus? Det er etter min mening et service konsept som passer veldig godt for det skandinaviske markedet, så vi får håpe at løftet her blir like bra som det ser ut som det blir i C.
  9. D

    Stor skattesmäll för DY i Sverige

    Re: Stor skattesmäll för DY i Sverige I følge selskapet selv dreier det seg om 3.5 millioner, så noen stor skattesmell kan det vel neppe kalles...
  10. D

    Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

    Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger) Forsøk nummer 3 på Optiontown ruletten var sånn delvis vellykket for morgendagens SK946: "Upgrade approved subject to availability" Får satse på at de har et ledig sete til meg, på tross av at jeg nok kommer relativt sent til gaten etter å ha sittet...
  11. D

    God onsdag allerede?

    God tidlig formiddag fra Boston! Et fryktelig grisevær her i dag. Heldigvis er det halv dag på kontoret, før jeg skal ut å hente kalkun (forhåndsbestilt, takk og lov..) og annet snaks til Thanksgiving-feiring i morgen. Stille og rolig feiring her i byen, før resten av helgen skal tilbringes på...
  12. D

    HiFly for SAS

    Er det IAD som har lavest status og inntjening blant rutene til US siden det tilsynelatende "alltid" er 925/926 som blir nedprioritert når det er for lite tilgjengelig kapasitet? D
  13. D

    Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

    Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger) Mente jeg hadde hørt om denne ja, takk for bekreftelsen! Hadde håpet på en tur i minikabinen, men gleder meg iallefall til å ta bilde av to motorer ut av lavatory vinduet istede for den enslige som pleier å henge der på mine turer :)
  14. D

    Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

    Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger) Fikk en hyggelig med fra SAS med beskjed om nytt sete på SK926 IAD-CPH på lørdag. Dette er min andre oppgradering på to forsøk med OptionTown, denne gang fra Plus til Business. En ting jeg stusset litt på var at jeg ikke fikk opp den lille business...
  15. D

    JetBlue oppgraderer kabinen - med F-seter innenriks

    Re: jetBlue oppgraderer NYC Aviation har en kort og grei oppsummering av hva man kan forvente seg på transcon fra JFK til LAX/SFO i de kommende årene liggende ute nå, og det er mye bra i vente! Virgin America, som lenge har vært den unge og hippe i klassen sitter igjen som litt akterutseilt...
Back
Top