Men har Air Atlanta Icelandic fortsatt kvar några B767? Enligt deras hemsida så har de bara B747 för pax-trafik. Ingen B767 på cargo-sidan heller, enligt deras site...
Re: 737NG interiør spørsmål, om noen kan svare?
Nej, men slide'n är inte designad till att användas som slide raft. Hade du varit med på en wet-drill där både slide as flotation device OCH slide raft används, så hade de väsentliga skillnaderna varit tydligare än vad som framgår här på...
Re: 737NG interiør spørsmål, om noen kan svare?
Man bör skilja lite på begreppen här: de slides som återfinnes på B738 är slides som ska fungera som flotation aid, således inga flotation device/slide rafts. Det är meningen att folk ska flyta runt omkring flotation aid'en (slide'n) och hålla sig...
Re: SGS Faglig rep med hår på brystet(Ikke LFF)
Men det känns som att han missar poängen lite. Det som "SK-herrarna" luftat i media är inte så värst mycket om de aktiva strejkerna som varit - och utagerats - utan mer om h o t e n av ev strejker om SK gör si eller så. Och där är SGS guilty as...
Re: Norwegian flytter til terminal 2 på WAW
Etiuda Terminal har "ankomstfaciliteter" men i en vældigt begrænsad storlek. Har du flugit som pax någon gång med ett flygbolag som har Etiuda som 'hub' (DY, W6 etc)? Då hade du vetat att man tidigare avrest OCH ankommit Etiuda Terminal. Oavsett vad...
Re: Norwegian flytter til terminal 2 på WAW
Jag tror att ni har missförstått saken lite - DY kommer använda sig av T2 på WAW vid ARRIVALS. DEPARTURES kommer, precis som idag, att avgå från Etiuda Terminal.