LN-BEF
22-06-2011, 11:11
I mai/juni i fjor var jeg med LN-RKG (CPH-ORD) og LN-RKH (IAD-CPH) begge i Y. SAS leverte et meget bra produkt, blide crew og ellers god service.
Som PRM (WCHC) møtte jeg en liten utfordring: Da assistanseteamet skulle løfte meg fra aisle chair over i setet (38G/34G) fikk de ikke slått opp det ytterste armlenet, noe som medførte at jeg måtte løftes over armlenet.
Er det noen 'triks' som man må gjøre for å slå opp armlenet i economy?
ELLER
Er det noen seterader i flyet som har mulighet for å slå opp armlenet som er bedre egnet for oss som trenger bæring (mener å ha sett/lest en plass at AA har plasser som er særlig egnet PRM-er)?
Jeg velger gjerne SAS igjen på IC neste gang, men å kunne slå opp armlenet vil gjøre turen en del enklere, ikke minst for de som skal løfte meg.
Håper noen kan hjelpe :)
Som PRM (WCHC) møtte jeg en liten utfordring: Da assistanseteamet skulle løfte meg fra aisle chair over i setet (38G/34G) fikk de ikke slått opp det ytterste armlenet, noe som medførte at jeg måtte løftes over armlenet.
Er det noen 'triks' som man må gjøre for å slå opp armlenet i economy?
ELLER
Er det noen seterader i flyet som har mulighet for å slå opp armlenet som er bedre egnet for oss som trenger bæring (mener å ha sett/lest en plass at AA har plasser som er særlig egnet PRM-er)?
Jeg velger gjerne SAS igjen på IC neste gang, men å kunne slå opp armlenet vil gjøre turen en del enklere, ikke minst for de som skal løfte meg.
Håper noen kan hjelpe :)