Vermont Viking
14-09-2009, 01:18
Saa proever jeg paa Dansk, i stedet for mit normale Engelsk. Naar I ser stavefejlene kan i nok forstaa hvofor jeg foretraeker Engelsk. (Hvorfor har Scanair's spellchecker paa Engelsk, ikke paa Norsk? Alle de roede linier kan drive een vandvittig).
Emnet om SAS bemaling har nok blivet diskuteret foer, men jeg gik glip af det.
Hvad er jeres mening om SAS bemaling gemmen aarene?
IMHO er SAS' nuvaerende bemaling den grimmeste selskabet nogensinden har haft. Og et af de grimmeste af noget selskab.
-Ikke nok constrast mellem fuselage farven og bogstaverne. "Stealth Airlines" paa en over skyet dag.
-Skrifttypen paa kroppen og halen er ikke de samme. Den paa halen er paenere
(som den har altid vaeret)
- Roed maling paa motorne gar ikke godt sammen med resten af schemet.
- Hele effekten er bare grim, grim, og grim.
SAS betatle et design firma for det?
Jeg er ikke sikker paa om mit ynglings farve var den fra 80'erne eller det det senere Viking skip motif. 80er farverne var mer moderne og stylish. Men viking skip motiffet fra sidst i 60erne til 83 var saa classy.
Anyway, bare have jeg synes. Jeg glaeder mig til at hoere havd i har at sige.
Og et til spoersmaal: Burde jeg skrive paa Engelsk eller mit dorligt stavet, grebroke Dansk?
Emnet om SAS bemaling har nok blivet diskuteret foer, men jeg gik glip af det.
Hvad er jeres mening om SAS bemaling gemmen aarene?
IMHO er SAS' nuvaerende bemaling den grimmeste selskabet nogensinden har haft. Og et af de grimmeste af noget selskab.
-Ikke nok constrast mellem fuselage farven og bogstaverne. "Stealth Airlines" paa en over skyet dag.
-Skrifttypen paa kroppen og halen er ikke de samme. Den paa halen er paenere
(som den har altid vaeret)
- Roed maling paa motorne gar ikke godt sammen med resten af schemet.
- Hele effekten er bare grim, grim, og grim.
SAS betatle et design firma for det?
Jeg er ikke sikker paa om mit ynglings farve var den fra 80'erne eller det det senere Viking skip motif. 80er farverne var mer moderne og stylish. Men viking skip motiffet fra sidst i 60erne til 83 var saa classy.
Anyway, bare have jeg synes. Jeg glaeder mig til at hoere havd i har at sige.
Og et til spoersmaal: Burde jeg skrive paa Engelsk eller mit dorligt stavet, grebroke Dansk?