View Full Version : Hotell i Helsinki
FlightDeck
18-11-2007, 20:50
Noen som kan anbefale et hotell i Helsinki?
:FIN
Jeg har et tips: Hotel Kämp. Det er riktignok et hotell i relativt høy prisklasse, men er også meget bra. Du kan også være heldig å finne litt gunstigere priser fra tid til annen. Hotellet ligger midt i sentrum - nærme hva det nå skal være du ønsker å gjøre i Helsinki.
AirbusTrond
22-11-2007, 12:44
Har bare erfaringer fra ett hotell i Helsinki. Det var Hotel Anna. Det frarådes sterkt. Visstnok gammelt misjonshotell. Ikke øl i minibaren en gang. Triste greier!
http://www.hotelanna.com/index8.htm
FBU 4EVER
30-03-2008, 11:44
Har bare erfaringer fra ett hotell i Helsinki. Det var Hotel Anna. Det frarådes sterkt. Visstnok gammelt misjonshotell. Ikke øl i minibaren en gang. Triste greier!http://www.hotelanna.com/index8.htm
Vi er en gjeng som pleide å dra på en årlig tur til Finland og Helsinki. I Helsinki pleide vi å bo på nettopp Hotel Anna. Det gjorde jobben sin: Lempe saker og ting etter handlerunden og sove ut rusen. Rusen pådro vi oss rett ned i gata på puben/ølrestauranten William K.
Utover det, så har jeg bare bodd på Radisson SAS-hotellene. Jeg vil foretrekke det nyeste som ligger i Runebergsgatan.
Helsinki er en trivelig by sommerstid:FIN
Jag tycker att SAS Plaza som ligger på Mikonkatu 23 (runt hörnet från centralstationen) är riktigt trevligt. Nu är det länge sedan jag bodde på Royal som Stein nämner.
Men att Helsinki är en trevlig sommarstad, ja DET håller jag helt klart med om :)
Tommy777
31-03-2008, 16:51
Jeg har et tips: Hotel Kämp. Det er riktignok et hotell i relativt høy prisklasse, men er også meget bra. Du kan også være heldig å finne litt gunstigere priser fra tid til annen. Hotellet ligger midt i sentrum - nærme hva det nå skal være du ønsker å gjøre i Helsinki.
Her skriver jeg under med glede! Hotel Kämp er det soleklart beste hotellet i Helsinki. For et fantastisk sted.. Prisene ligger på ca. 150-200 euro pr. natt i helger, så slett ikke verst!