CFM
15-03-2017, 10:59
Måtte få Pittsen til service i Tsjekkia, men det er ikke alltid så lett å koordinere returen siden det ikke er flusst av muligheter.
Denne gangen klaffet det slik at en kamerat på kort varsel kunne komme og hente meg.
Passerer Mikulov ved waypoint MIKOV på grensen mellom Østerrike og Tsjekkia.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_105838_zpsnlkp9gbh.jpg
Drosjen min var litt raskere, så han tok meg igjen like etter at vi hadde passert grensen :)
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_111028_zpssirgguvq.jpg
Stopped prop Piper Turbo Arrow IV...
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_111214_zpsk56qxyw6.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG-20170314-WA0011_zpscahpslso.jpg
Vel framme i LKKM.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_131952_zpst7iqyf6j.jpg
Ikke så ofte man får muligheten til å fly en helt nyrestaurert L-18 eller Pa19 om man vil, så jeg lot ikke den sjansen gå fra meg etter en bedre lunsj.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_8993_zpsjeu5dhhi.jpg
Fint panel med lett blanding av instrumenter. Legg merke til tacho. Første tur etter at RPM måler ble riktig installert.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_125333_zps7vafzkqs.jpg
Fornøyd ja....
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_8995_zpsaciil2sg.jpg
Letitě Kroměří
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_130540_zpsboepovzo.jpg
Returen gikk i business class....
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_144445_zpscslbpcap.jpg
Denne gangen klaffet det slik at en kamerat på kort varsel kunne komme og hente meg.
Passerer Mikulov ved waypoint MIKOV på grensen mellom Østerrike og Tsjekkia.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_105838_zpsnlkp9gbh.jpg
Drosjen min var litt raskere, så han tok meg igjen like etter at vi hadde passert grensen :)
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_111028_zpssirgguvq.jpg
Stopped prop Piper Turbo Arrow IV...
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_111214_zpsk56qxyw6.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG-20170314-WA0011_zpscahpslso.jpg
Vel framme i LKKM.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_131952_zpst7iqyf6j.jpg
Ikke så ofte man får muligheten til å fly en helt nyrestaurert L-18 eller Pa19 om man vil, så jeg lot ikke den sjansen gå fra meg etter en bedre lunsj.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_8993_zpsjeu5dhhi.jpg
Fint panel med lett blanding av instrumenter. Legg merke til tacho. Første tur etter at RPM måler ble riktig installert.
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_125333_zps7vafzkqs.jpg
Fornøyd ja....
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_8995_zpsaciil2sg.jpg
Letitě Kroměří
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_130540_zpsboepovzo.jpg
Returen gikk i business class....
http://img.photobucket.com/albums/v401/clamer/Kromeriz%20Pitts%20Pipers/IMG_20170314_144445_zpscslbpcap.jpg