PDA

View Full Version : God lørdag og lenge leve galskapen!

mcduck
23-08-2014, 05:40
God lørdag!

Så er dagen kommet for svipptur til Barcelona. Lenge leve galskapen! Ble 1 time søvn i natt, resten får jeg ta på KRS-OSL ;) Blir bil til Kjevik, var dårlig med kollektiv i dag.
Lander 8:20 i OSL, løper rett til gullstua om vi er på tiden :D

Ha en konge dag alle sammen, gleder meg til å treffe mange av dere idag!

Twin Otter
23-08-2014, 06:02
Hei fra Stavanger. Greit med søvn i natt. Var vel i seng rundt ti og og sluknet ganske fort. Satser på å få meg litt frokost på vei over fjellet i dag. Så blir det vel litt slumring før ankomst på "det store kjøpesenteret". Satser på jeg rekker en tur i loungen jeg også. Gleder meg til å dra på tur med flere forumister. Men rekker nok en kopp kaffe til før avreise.

LN-TIB
23-08-2014, 06:27
God morgen fra Barcelona. Alltid like kjekt å våkne 06.00 når man er på ferie ;) Byen ser ut til å ha tørket opp etter torden og tilhørende monsum som var i går kveld.

Meldt passe vær i dag, uten at badeshortsen trenger oppmerksomhet, så tiden får vise hva dagen bringer. God tur til forumistene på tur nedover!

BSSW
23-08-2014, 07:14
God morgen fra ZRH

Her har jeg funnet frem til businesskantina til LX. En laang flight fra SIN til ZRH er gjennomført, og kan melde om at setene i Y kommer nesten opp i ansiktet på den bak. Skjermen er nesten ubrukelig da.

LH1183 til FRA er neste flight på turen, som ender på SVG litt før kl 13.
Så blir det å vaske klær til neste reise, som er med fly og hjulvisp i begynnelsen av neste uke. Håper jeg er tilbake i rett tidssone mentalt da :p

God tur til galningene som stikker til BCN i dag. Skulle gjerne vært med på galskapen, men etter 2 uker på reisefot i Y, så tror jeg jeg står over :p

Ha en fin lørdag forumister :)

PettR
23-08-2014, 07:44
God morgen fra flytoget.
Lite søvn i natt, men det gjør da ingenting!
Er på stua om T-minus 30min.
For en tur dette blir!

wilhelm
23-08-2014, 08:12
God tur til alle som skal til Barcelona!

w

ATC-flyradar
23-08-2014, 08:22
God morgen fra Oslo nord - en stille og regnfull natt - får følelsen på å være på et skip :)

God helg folkens - ta det piano

Jan

Someone
23-08-2014, 08:53
God morgen. Her står et bryllup på agendaen. Så er spørsmålet hvordan junior bestemmer seg for og kjøre showet så fåran være forberedt på og måtte evakuere både under vielsen og middagen. Ha en fin dag

kimpe
23-08-2014, 09:07
Ønsker alle forumister god MR til BCN i dag!! Håper SAS har husket å fylle opp barskapet foran, ser for meg at det fort kan bli fuktig i luften ombord der.. :) :)

Ellers helg, men dessverre litt jobbing og litt huslige sysler.. Rødvin får vi nok plass til i kveld, samt litt god mat!

Nyt kvelden venner!

Kim

Peppep
23-08-2014, 09:09
Ønsker alle forumister god MR til BCN i dag!! Håper SAS har husket å fylle opp barskapet foran, ser for meg at det fort kan bli fuktig i luften ombord der.. :) :)

Vi har fått ordnet en ekstra tralle med musserende. :D

kimpe
23-08-2014, 09:15
Hahaha, magisk!

Flott at SAS fikset det for dere! Bilder og rapport(er) forventes underveis. :)

Kim

LN-FHU
23-08-2014, 09:37
Morn fra 2D - her har Peppep og jeg diskutert om GT skal drikkes før eller etter ølen ����Akk ja..... ��

robertaas
23-08-2014, 09:41
God lørdag fra tiggerstaden. Er landfast i helgen og mange må spørre to gange rnår jeg sier jeg ikke reiser denne helgen. Har allerede vasket balkongen så dagens huslige sysler bør da være unnagjort. Begynner å stresse litt over hva vulkanutbruddet kan gjøre for reiseplanene fremover. Og gullkortet for denne perioden vil ikke være i mål om det blir mange kanseleringer. Og de 19 turene fremover som er booket vil ikke reiseforsikring dekke om det blir vulkanutbrudd. Huff, burde ikke frustrere slik.

God tur til alle som skal til Barcelona. Håper dere får med dere flere av severdighetene der nede.

Hypern
23-08-2014, 10:34
God tur til alle som skal til Barcelona. Håper dere får med dere flere av severdighetene der nede.

Tja jeg tviler på at de får med seg så mye da de kun skal på en mileage run frem og tilbake. :P

God lørdag fra Oslo.
En nokså effektiv lørdag morgen til meg å være, har allerede gjort helgas innkjøp og vasket opp noen dager gammel oppvask. Så da får jeg vel gjøre noen flere nødvendige sysler, feks å rydde klesvasken som er tørket inn i skapet igjen. :old

Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har, eller trykkløft på boks for å rense et tastatur med mye smuss

Til Someone: Ja er nok litt styr med spedbarn når man må ha dem med seg.

Fnate
23-08-2014, 10:41
Vi har fått ordnet en ekstra tralle med musserende. :D

Hørte om dette opplegget i går. Dette er jo bare magisk bra. 28 av 40 pax i PLUS er Flypratere på MR... :)

God morgen fra Lillestrøm. Hadde Fly+Såpe+Øl på The Wiskey Bar i går, og det var riktig trivelig. Tipper JC har hatt en riktig så desinfiserende morgen.

Vel, vel... Forest&Brown i kveld. Det blir fint.

Kos døkk

robertaas
23-08-2014, 10:48
Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har,
For de som sverger til ost som ikke er ferdig oppkuttet anbefaler jeg roterende ostekutter med ståltråd. Den fungerer også som underlag til osten.

Illums eller Rafens har sikkert slikt.
http://www.nuance-scandinavia.com/ImageHandler/produktfotos/4/461520_high.jpg?mode=crop&anchor=topcenter&MaxWidth=800

RJon
23-08-2014, 11:04
God formiddag og helg alle sammen fra Sunnmørshovedstaden, her går dagen og helga med til tømming av leilighet og nedvask. Skulle gjerne gjort 1000 andre ting og vert en helt annen plass, men overtagelsen over helga er ikke til å komme unna.

RWY 24
23-08-2014, 11:22
God morgen fra Rygge-traktene. Grått og høstlig, frokost med kidsa gjennomført, madammen var på fest i går, så der er det neppe no liv på en stund. God tur til BCN-gærningene!! :D Ha en fin helg, dere andre også.

AirbusTrond
23-08-2014, 11:38
God dag fra Gamle Oslo. Her blir det utpakking og avslapping. Skjebnen ville det til at jeg ikke fikk spist noen kantarell-middager i Berlin, så da blir det kantareller i aften, med et eller annet kjøtt til. Godt å være hjemme!

TriStar
23-08-2014, 13:11
God dag! Tid for hjemreise etter en uke i Kroatia. Skal med SK4734 fra Split til Oslo. Etter å ha brøytet oss veg frem til Business check-in og mottatt en mengde "herre Gud" og sure blikk er vi nå installert i en liten kontraktslounge. Ikke mye å tygge på, men med overraskende godt utvalg av drikke og velfungerende wifi kan vi nå slappe av en times tid... Skal faktisk bli helt ok å komme hjem igjen. Ha en aldeles fortreffelig dag:)

ToreD
23-08-2014, 13:17
Tja jeg tviler på at de får med seg så mye da de kun skal på en mileage run frem og tilbake. :P

God lørdag fra Oslo.
En nokså effektiv lørdag morgen til meg å være, har allerede gjort helgas innkjøp og vasket opp noen dager gammel oppvask. Så da får jeg vel gjøre noen flere nødvendige sysler, feks å rydde klesvasken som er tørket inn i skapet igjen. :old

Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har, eller trykkløft på boks for å rense et tastatur med mye smuss

Til Someone: Ja er nok litt styr med spedbarn når man må ha dem med seg.

Sludder, vi er 13 stk som blir i BCN til i morra, så vi får nok med oss både det ene og det andre vi....

Henshaw
23-08-2014, 14:34
Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jp g

LN-MOW
23-08-2014, 14:53
G'moorgen vestsørøstfra - lite galskap her, men kanskje like greit. Dragen har bursdag i dag og er veldig fornøyd med å ha fått billetter til college football senere i høst. Country Inn & Suites i Columbia SC er da også booket, så vi får se om jeg fortsatt får litt Carlson Magic.

Pent og varmt i dag .. blir vel en runde med gressklipperen før man tar nevnte drage ut til middag,

robertaas
23-08-2014, 16:02
Hoi fra Oslo
Deltatt i galskap idag men den er overhodet ikke relatert til fly i motsetning til mange andre her.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10583060_10203821875654687_680132909791609656_o.jp gEn av de bedre selfies jeg har sett. Har ikke fått med meg at Holi skal arrangeres i Oslo.

Henshaw
23-08-2014, 16:44
@Robert: http://www.colormerad.no/