View Full Version : God Torsdag
Starling
26-06-2014, 06:52
God Torsdag forumister.
Så sitter man godt plassert på sete 1F, påvei sørover med DY5211. Jeg er ikke helt sikker på hvor dette flyet, LN-NGC, er på vei. Billetten sier ARN-LPA, FR24 sier ARN-ALC og crew sier ARN-AGP. Det ryktes CREW-bytte.
Ved ankomst på Stockholm-Arlanda/ARN (fra BGO) oppdager man at connection flight videre til LPA er utsatt til 02:50/1. Senere 04:50/1. STD:19:00.
En kvinne i 40års alderen har barikadert seg inne på det bakre toalettet med spy-syke, det lukter medical lang vei. :angry:
Ha en fin dag.:fly
God torsdag fra Trondheim
Tilbake på kontoret etter en lang kveld igår, men man må da stå på for å sikre omsetning ;)
Blir middag til svoger m/familie etter jobb idag.
Ha en flottere torsdag :) :) :)
Mornings fra skogen. På plass foran skjermen for morgens tekopp og litt forumering. Mer fotball på TVen i kveld. Ha en fin dag
AirbusTrond
26-06-2014, 08:22
God dag fra Akersgata. Snart klar for dagens tredje Nespresso. Det varsles kraftige regnbyger i dag, ifølge en eller annen Gislefoss-mann. Så da får vi se om det blir ute- eller innepils litt senere i dag. God torsdag!
God morgen fra prærien. Her er det iflølge den lokale primstaven den store "løgn og fanteri"-dagen. Før den skal feires i godt lag blir det litt jobbing (som vanlig)
Gnarf fra L14. Forsinket og greier, men det er jo bare kos når det er selveste fanteritorsdag.
Kontoret venter.
Ha en fjong dag
SudCaravelle
26-06-2014, 12:38
Helg om fem seks timer i Midtausten. Ble en sen kveld med mor i går på Alta Badia (https://www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/jumeirah-emirates-towers/restaurants_bars/alta-badia/), som er vel en av de bedre italienske restaurantene jeg har vært på. Det at den ligger i 52 etasje setter også en liten spiss på saken. I kveld skal min yngste svigerinne hentes på DXB og hun kommer inn med Turkish (http://cdn.randomfunnypicture.com/wp2/wp-content/uploads/2010/02/worst-airline-ad-turkish-airline.jpg). Hun rekker hele to dager før Ramadan slår til for fullt, og det skal feires med 10 nordmenn på fantastiske Toro Toro (http://www.torotoro-dubai.com/).
Nyt helgen..
sirpjalle
26-06-2014, 13:25
God ettermddag!
Da var det snart "gå hjem tid", men med et pitstop på NAF og EU-kontroll. Satser på at kjerra sklir igjennom kontrollen. :)
Ha en fin en! :)
"God" Ettermiddag fra Gullkysten!
Bestemte meg for å slutte å drikke Coca cola, er på dag to, har hodepine, er gretten og det er lenge til jeg skal på ferie igjen :(
Bestemte meg for å slutte å drikke Coca cola, er på dag to, har hodepine, er gretten og det er lenge til jeg skal på ferie igjen :(
Jeg kan trøste deg med at det går over. Jeg var storrøyker og Cocakoliker før, og stoppet begge samtidig. Det var bra jævelig, som du sier, men det er lys i enden av tunellen.
Nå har jeg samme sug etter Farris som Cola. Good times.
G'morgen fra et USA i fotballfeber! Selv rednecks'ene her oppe hos meg har fått med seg at det er noe stort på gang. Nå håper vi på A/et mirakel, B/uavgjort GHA-POR eller C/et annet gunstig resultat i sist nevnte kamp. Spennende blir det ihvertfall.
Sol og fint og snart 25 grader.
AirbusTrond
26-06-2014, 17:44
Det ble litt for mye regn for utepils. Men som Fleksnes sier: Det er jo bare å holde glasset ut for å få blandevann med is (hagl).
Skjønner jeg ting riktig så holdt det for USA sin del faktisk og ingen tårer felt for Portugal sin del
Å fadderullan det var godt ... :colgate:
Takk for i aften, og grattis USA.
Jeg har feiret med en helaften på pub i sokkelesten. Det er en første gang for alt.
God natt