Log in

View Full Version : God Torsdag

Starling
26-06-2014, 06:52
God Torsdag forumister.

Så sitter man godt plassert på sete 1F, påvei sørover med DY5211. Jeg er ikke helt sikker på hvor dette flyet, LN-NGC, er på vei. Billetten sier ARN-LPA, FR24 sier ARN-ALC og crew sier ARN-AGP. Det ryktes CREW-bytte.

Ved ankomst på Stockholm-Arlanda/ARN (fra BGO) oppdager man at connection flight videre til LPA er utsatt til 02:50/1. Senere 04:50/1. STD:19:00.

En kvinne i 40års alderen har barikadert seg inne på det bakre toalettet med spy-syke, det lukter medical lang vei. :angry:

Ha en fin dag.:fly

LN-FHU
26-06-2014, 07:22
God torsdag fra Trondheim
Tilbake på kontoret etter en lang kveld igår, men man må da stå på for å sikre omsetning ;)
Blir middag til svoger m/familie etter jobb idag.

Ha en flottere torsdag :) :) :)

Someone
26-06-2014, 07:50
Mornings fra skogen. På plass foran skjermen for morgens tekopp og litt forumering. Mer fotball på TVen i kveld. Ha en fin dag

AirbusTrond
26-06-2014, 08:22
God dag fra Akersgata. Snart klar for dagens tredje Nespresso. Det varsles kraftige regnbyger i dag, ifølge en eller annen Gislefoss-mann. Så da får vi se om det blir ute- eller innepils litt senere i dag. God torsdag!

Discus
26-06-2014, 08:44
God morgen fra prærien. Her er det iflølge den lokale primstaven den store "løgn og fanteri"-dagen. Før den skal feires i godt lag blir det litt jobbing (som vanlig)

Fnate
26-06-2014, 08:53
Gnarf fra L14. Forsinket og greier, men det er jo bare kos når det er selveste fanteritorsdag.

Kontoret venter.

Ha en fjong dag

SudCaravelle
26-06-2014, 12:38
Helg om fem seks timer i Midtausten. Ble en sen kveld med mor i går på Alta Badia (https://www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/jumeirah-emirates-towers/restaurants_bars/alta-badia/), som er vel en av de bedre italienske restaurantene jeg har vært på. Det at den ligger i 52 etasje setter også en liten spiss på saken. I kveld skal min yngste svigerinne hentes på DXB og hun kommer inn med Turkish (http://cdn.randomfunnypicture.com/wp2/wp-content/uploads/2010/02/worst-airline-ad-turkish-airline.jpg). Hun rekker hele to dager før Ramadan slår til for fullt, og det skal feires med 10 nordmenn på fantastiske Toro Toro (http://www.torotoro-dubai.com/).

Nyt helgen..

sirpjalle
26-06-2014, 13:25
God ettermddag!

Da var det snart "gå hjem tid", men med et pitstop på NAF og EU-kontroll. Satser på at kjerra sklir igjennom kontrollen. :)

Ha en fin en! :)

ErlA
26-06-2014, 13:32
"God" Ettermiddag fra Gullkysten!

Bestemte meg for å slutte å drikke Coca cola, er på dag to, har hodepine, er gretten og det er lenge til jeg skal på ferie igjen :(

Fnate
26-06-2014, 14:08
Bestemte meg for å slutte å drikke Coca cola, er på dag to, har hodepine, er gretten og det er lenge til jeg skal på ferie igjen :(

Jeg kan trøste deg med at det går over. Jeg var storrøyker og Cocakoliker før, og stoppet begge samtidig. Det var bra jævelig, som du sier, men det er lys i enden av tunellen.

Nå har jeg samme sug etter Farris som Cola. Good times.

LN-MOW
26-06-2014, 15:54
G'morgen fra et USA i fotballfeber! Selv rednecks'ene her oppe hos meg har fått med seg at det er noe stort på gang. Nå håper vi på A/et mirakel, B/uavgjort GHA-POR eller C/et annet gunstig resultat i sist nevnte kamp. Spennende blir det ihvertfall.

Sol og fint og snart 25 grader.

AirbusTrond
26-06-2014, 17:44
Det ble litt for mye regn for utepils. Men som Fleksnes sier: Det er jo bare å holde glasset ut for å få blandevann med is (hagl).

Henshaw
26-06-2014, 20:07
Skjønner jeg ting riktig så holdt det for USA sin del faktisk og ingen tårer felt for Portugal sin del

LN-MOW
26-06-2014, 20:21
Å fadderullan det var godt ... :colgate:

Fnate
27-06-2014, 00:09
Takk for i aften, og grattis USA.

Jeg har feiret med en helaften på pub i sokkelesten. Det er en første gang for alt.

God natt