![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nydelig! Denne vil bli brukt i SEA etter Star Mega DO II
![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Typisk når jeg bestilte for en uke siden, for en 4 dagers leie i Tyskland. Røyk noen poeng der gitt!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Er det så mange poeng man får i utgangspunktet som triples da? Dette er vel da også såkalte "ekstrapoeng"?
Jeg sitter og booker leiebil i USA nå, men da kommer (desverre da jeg liker Hertz meget godt) Hertz mye dyrere ut enn Alamo, Budget osv.. Jeg har forstått det slik at leiebil poeng er ikke per dag, men per leie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De har jo økt noe vet jeg. 500 poeng inntil x antall dager og 1000 eller 1500 over x dager. Men husker ikke alle detaljene nå i farten!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
På hertz er det viktig å velge forhåndsbetalt leie for at prisene skal bli akseptable i USA. Av en eller annen grunn kan jeg ikke gjøre dette når jeg er logget in som #1 Gold. Har derfor pleid å sjekke priser uten å logge inn, og så bestille via epost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Faktisk ett bra tilbud. Jeg registrerer hos Virgin Atlantic som gir 1000 poeng pr. leie. Merk at det sikkert ikke er alle Hertz firmaavtaler som gir full pot her. For aa vaere sikker maa man nok bruke SAS sin CDP eller andre offentlige/ gode CDPer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Akk akk og atter akk...
Nå er det flere ting som vender seg mot meg i forbindelse med DOet.. Prisene på tilslutningsbilletter OSL - FRA - OSL går bare en vei (oppover) og man kan forbanne seg over å ikke ha bestilt dette for noen uker siden + Hertz er nå "utsolgt" for Chevy Camaro på det tidspunktet jeg vil ha en i Seattle området (7, 8 eller 9 nov) Mustang får man jo til en veldig pen pris, men den hadde jeg for to år siden og den frister egentlig ikke mye. Camaroen er tilgjengelig hos Avis, men ønsker Hertz sine triple poeng. Ser heller ikke ut som Hertz har Corvetten sin tilgjengelig i Seattle området i det hele tatt. Kommer det ikke noe ut av e-post henvendelsen jeg akkurat sendte avgårde til Hertz vanker det en Lincoln Navigator eller Cadillac Escalade... må ha noe som brummer godt, enten det er lite eller stort :P Tips - om det finnes noen - mottas med takk.
![]() |
#10 | |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som vet om poengene blir kreditert bolkevis?
Hadde en leie under dette tilbudet nå, men har bare fått de "vanlige" poengene foreløpig. Vil kampanjepoengene komme på et senere tidspunkt?
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
"Thank you for your inquiry. Our records indicate Rental Agreement number 844855723 was previously processed for 000500 miles/points/credits in the Scandinavian Airlines (SAS) program on or around 10/20/2010. Please allow 4 to 6 weeks from the process date for the credit to appear on your member statement." Skralle greier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Triple SAS EuroBonus-poeng hos Avis | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 06-10-2010 21:44 |
Flere SAS EuroBonus-poeng hos Hertz | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 11-04-2010 14:19 |
Doble SAS EuroBonus-poeng på Hertz | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 25-02-2010 18:21 |
Doble og triple SAS EuroBonus-poeng på leiebil | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 25-01-2010 09:34 |
Doble EuroBonus-poeng hos Hertz | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 29-10-2009 10:53 |